Voor Mij Op Naar Ronde 3 :( P.s. Ik heb ook FF EEN Vraagje !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door debbie1988, 8 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbie1988

    debbie1988 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Hallo Allemaal,

    Gisterochtend/Middag Zijn helaas/gelukkig de :evil: :evil: Gekomen, ik ben best teleurgesteld omdat ik dus niet zwanger ben. Maar aan de andere kant ook best blij dat ik zo snel dan weer verder kan naar me volgende ronde, vorige x duurde het namelijk ongeveer 42 dagen vanaf de eerste dag dat ik ongesteld werd tot me volgende menstruatie dat duurde wel heel erg lang :(, maar nu heeft het gelukkig maar 29 dagen geduurt, nou is mijn vraag kan iemand mij vertellen of deze cyclus dan ook zo blijft ?
     
  2. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.105
    2.836
    113
    Hoi,

    Nee sorry dat kan niemand je vertellen, was het maar zo.
    Na verloop van tijd zal er waarschijnlijk een ritme komen in de cyclussen maar hoe lang dat duurt verschilt bij iedereen.
    Bij de ene vrouw duurt het maand en dan heeft ze haar hormonen huishouding weer op de rit en bij de ander een jaar.
    Geef je lichaam de tijd om alles op de rit en in balans te krijgen, blijf lekker klussen en dan zal je zien ... dan komt alles goed.

    Lotte.
     
  3. spekske

    spekske Lid

    26 dec 2005
    70
    0
    0
    Belgie
    Hoi,

    Ik vrees er ook voor,natuurlijk is het wel mogelijk dat de volgende cyclus ook rond de 29 dagen zal zijn maar dat is niet zeker omdat je cyclus duidelijk heel verschillend is van duurtijd.Na een goeie tijd dan zal je wel een regelmaat erin zien.

    Veel succes,
    Liefs,
    Els
     
  4. Bibje

    Bibje Lid

    2 jan 2006
    59
    0
    0
    Juf
    Dat komt omdat je van kind zijn, naar vrouw zijn aan het gaan bent en dat kan nog wel jaren gaan duren voordat je menstruatiecyclus enige regelmaat gaat vertonen.
    Waarschijnlijk menstrueer je ook nog maar net.

    Bibje.
     
  5. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Okay....dit zal je vast eerder gevraagd zijn en heb je oude posts niet nagelezen, maar klopt je geboortedatum echt?
    Ben je pas 17? :oops:

    Dan denk ik dat het er mee te maken heeft dat je lichaam zijn gangetje nog moet krijgen en dat heeft zijn werslag op je cyclus....
     
  6. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ze is idd 17 Door.
     
  7. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Nou, ik ken meiden die al vanaf hun 9de menstrueren. Ik zelf was al laat (15) Maar dan zou er op je 17de toch echt wel regelmaat in moeten zitten lijkt me...
    Denk dat je idd gewoon even ontregeld bent na de pil (die heb je toch geslikt of niet :oops: ) Komt vanzelf weer goed. Hoe lang het duurt? Tja, het blijft een raar en onvoorspelbaar iets, zo'n vrouwenlichaam...
    Suc6!
     
  8. Niet meer actief

    Ik ben dus 1 van de vroegbloeiers ik was idd 9 jaar en zat ik groep 7 toen ik voor het eerst mijn :evil: had. Echt vreselijk. Sindsdien altijd een cyclus gehad van netjes 30 dagen.
     
  9. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik was ook een vroege, 10, en ja er zit nu gelukkig wel weer wat regelmaat in na het stoppen.
     
  10. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    @ elviraR: bedankt...begom bijna te denken dat ik door de hormonen weer last had van discalculie.....hihi....

    Goh, dat is jong om aan de kids te gaan....

    Maar goed, denk dat je idd onregelt bent, ff afwachten wat je cyclus de komende maanden gaat doen dus.....

    succes!!!
     
  11. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Ik was ook een jaar of 9 :( toen ik mijn :evil: kreeg :(
    En mijn zusje was ook al zo vroeg en ze is nu 16 jaar, echt al een vrouw ;)

    gr.manon.
     
  12. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ja ik denk inderdaad ook dat je nog aan het ontpillen bent als je die geslikt hebt :oops: !
    Nou succes in ieder geval
     
  13. debbie1988

    debbie1988 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Ik ben sinds 2 a 3 Maanden gestopt met de pil en ben al sinds me 12de ongesteld dus dat kan het echt niet zijn hoor, en ik begin inderdaad vroeg aan kinderen. Maar ik ben er echt al klaar voor en me vriend is al 29 :oops: :oops: duss ;) die is al een ouwe lul ha ha
     
  14. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Dan is het ws zoals ik later postte toch gewoon ontpillen.....
    Afwachten maar, hoe je volgende cyclus gaat verlopen....
     

Deel Deze Pagina