Mijn vader en moeder schelen 11,5 jaar en zijn al 27 jaar gelukkig getrouwd!! Je merkt niks van het leeftijdsverschil..
TS wat fijn om te lezen dat jullie er langzaam voor willen gaan!!! Ja het begin is lastig... zeker het uit handen geven en je weer openstellen voor een relatie... erg vermoeiend en ook nog eens erg verwarrend maar het is wel heel leuk!!!!!! Hier schelen mijn vriend en ik 10 jaar... hij heeft mij ook echt moeten veroveren want hey ik was vrij en lang leven de vrijheid (ex had alle hoop op een relatie goed de grond in geboord bij mij, zei dat ik nooit een goeie relatie zou krijgen) en toen kwam "hij" shit, wilde geen gevoelens krijgen, wilde niet weer mijn hart geven aan iemand maar wat ben ik blij dat ik het gedaan heb!!!! Over 109 dagen gaan we trouwen en kennen elkaar dan precies 2 jaar Meis durf te vertrouwen en te geloven!!!! Misschien is "hij" wel degene die jouw leven weer vol kan maken!!! Liefs Djon
Aaliyah zong het vroeger al: age ain't nothing but a NUMBER. Je bent zo oud als je je voelt, volg je hart...
Als je bang bent wat anderen van het verschil vinden, screw them! Geef je gevoelens een kans en geniet!
Goed dat jullie het in ieder geval gaan proberen. 18 jaar geleden kreeg ik een relatie met mn partner (jaaaa nog steeds ) en wij schelen 10 jaar in leeftijd. Hij had een dochter van toen net 5 jaar, was 2 à 3 jaar gescheiden. In eerste instantie hebben we wat "gescharreld" rondom de bezoekregeling van zn dochter en in een later stadium juist icm de bezoekregeling, dus zodat ik haar ook beter leerde kennen. Natuurlijk gaf dit wel eens strubbelingen met zijn dochter, maar het is allemaal prima goed gekomen hoor. In de tussentijd hebben we samen ook twee mooie meiden.