Hallo, Dit is onze vierde poging (3 verse pogingen en nu een Cryo poging). Alle voorgaande pogingen werd ik gewoon door de utrogestan heen ongesteld, meestal rond wd 10/11. Nu zit ik op wd 12 en nog niets gespot. Wel had ik een negatieve test op dag 9. Kan het zo zijn dat dit keer de utrogestan de ongesteldheid wel aan het tegen houden is? Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Alvast bedankt voor het antwoord..
Ja, ik gebruik ook progynova erbij, maar die kan het niet tegen houden. Heb jij dit dan ook bij de vorige pogingen gehad, dat je bij de ene poging wel ongesteld werd ondanks de utrogestan en de andere keer niet?
Nou nee, maar bij mij was het door dat er toch een klein beetje zwangerschapshormoon was waardoor het bij mij later werd. Maar ik lees hier wel vaak dat de utro wel tegenhoudt. De 2 keer met zwangerschapshormoon werd ik later ongesteld en de andere keer werd ik wel door de utro heen ongesteld. De 1e keer moest ik na de bloedtest de utro nog een week gebruiken en daarbij kwam de menstruatie minder goed door dan de 3e keer waarbij ik stopte met de utro. Hopelijk is het een beetje duidelijk.
Bij mij andersom: 2 cycli met Utrogestan pas 17 dagen na eisprong (TP's op 4 en 5 dagen na eisprong) een beetje spotting. Nu opeens 11 dagen na TP (14 dagen na eisprong) spotting en de dag erna ongesteld! Had zo verwacht dat de Utrogestan het tegen zou houden en nu dit Ongelooflijke domper. Ik dacht nog aan innestelingspotting. Sorry, egobericht, maar het kan kennelijk dus variëren of het de menstruatie tegenhoudt? Ik sta vol verbazing te kijken. Misschien heb jij te vroeg getest op wd 9? Nog een testje wagen?
Ddees, duidelijk dank je wel. Het wil dus kennelijk niets zeggen dat bij de vorige 3 pogingen de ongesteldheid dwars door de utrogestan heen kwam.. Jammer had een ander antwoord gehoopt . Je kan je zelf echt gek maken in dit traject.. Aquilegia, dank je voor je antwoord. Bij jou is het dus al mis? We hadden namelijk op dezelfde dag de terugplaatsing 5 okt. Balen zeg! Ik mag officiel pas zaterdag testen van het ziekenhuis, maar of ik het zo lang op ga houden.... Heel veel sterkte!!
Ik heb geluk gehad 2 keer gelijk zwanger te zijn. (Icsi) 1 keer escape iui gehad en dus ook de utrogestan gebruikt, dik 15 dagen. Het kwam er niet doorheen, bloeding kwam pas op dag 2 na stoppen bollen..
Dank je wel, dat is lief. Jij ook veel sterkte... maar je kan toch nog zwanger zijn? Ik mag pas vrijdag testen...
Progynova houdt juist wel de ongi tegen. Alleen utro weet ik niet zeker, volgens mij niet want ik hoor toch heel vaak dat ze door de utro heen ongesteld worden. Ik heb onlangs een cryo tp gehad, progynova en utro gebruikt en pas ongesteld geworden 2 dagen na het stoppen. Heb ook 2 verse icsi's gehad en alleen utro gebruikt maar was toen allebei positief dus daar geen ervaring mee. Op wachtdag 12 met een cryo tp zou je haast nu wel een positieve test moeten hebben. (uitzonderingen daargelaten natuurlijk) Maar ik hoop dat die van jou gewoon positief is!!! Ik ga voor je duimen!!
Volgens mijn gyn houd progynova en utro samen je ongi tegen. Bij mij houd het zelfs mijn miskraam momenteel tegen.
Thanks voor alle antwoorden. Ik dacht echt dat mijn gun zei dat alleen de utrogestan het tegen kon houden en niet de progynova. Maar goed kennelijk wordt het door iedere arts anders gezegd. Jewel, die draaiende duimen zijn uiteraard welkom Aquilega, ga je nog testen vrijdag? Is het bij jou al echt doorgebroken? Ga nog even verd oor jou duimen. Ik mag dus officiel pas zaterdag testen. Filippo, Tjeetje dat het bij jou zefs een miskraam tegenhoud... Sterkte
Nee, nog niet doorgebroken, alleen spotting. Ik ga nog even door met Utrogestan, maar heb weinig hoop. Vrijdag testen en dan stoppen...
Bij mijn 1e verse icsi tp werd ik door de Utrogestan heen ongesteld. De daarop volgende 3 x cryo tp werd ik pas ongesteld na stoppen met utrogestan na negatieve uitslag..... De volgende verse icsi was ik zwanger.. Bij mij verschilt het dus qua vers of cryo...... Heel veel succes!!!!!!!!