Hallo meiden, Sinds april zijn wij bezig met zwanger willen worden. Nog nooit zo sterk heb ik nu het idee dat het raak is. Maar ik twijfel zo. Ik kan op z'n vroeg zondag pas testen maar heb gister al een early predictor test gedaan die was negatief. Hebben jullie ervaring met eerder testen? Ik ben sochtends misselijk., plas vaker, gevoelige borsten. Maar ja, ik weet het gewoon niet. Wat denken jullie ervan?
Vroeger dan je nod testen wordt afgeraden, maar geloof me ik begrijp je hahahaha. Predictor staat als een slechte test aangeschreven, maar heb er zelf geen ervaring mee om eerlijk te zijn. Als je echt vroeger wilt testen dan je nod zou ik het twee dagen van te voren doen. Probleem is dan alleen dat het nog steeds alle kanten op kan. Je testen kunnen negatief zijn terwijl je misschien toch zwanger bent. En als je test positief is of twijfelstreepje kan het nog steeds fout gaan in die dagen tot nod en dat je alsnog ongesteld wordt.... Tis allemaal wat he meid. Succes!!
Hiii Ik weet wel dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden alhoewel ik voor jouw hoop dat het raak is Vorige maand was ik er zo gefocust op en had ik symptomen waarvan ik dacht ja het is raak.... helaas Ik duim voor je
Ik ben blij met de herkenning bij jullie beiden!! Hoe dichterbij m'n nod komt hoe meer ik denk dat het toch niet zo is. Maar ik wacht af. Eerder testen is idd ook niet zo verstandig. Geoetjes
Uit ervaring weet ik dat je lichaam je ook erg goed voor de gek kan houden. Ik heb vaak verschillende symptomen gehad en soms sterk het vermoeden gehad zwanger te zijn maar was het niet. Je hebt nu ook veel te vroeg getest dan zou kunnen als je NOD zondag pas is. Je zou 4 dagen voor NOD kunnen testen maar ik zou echt wachten tot maandag. Het is zonde om vele negatieve testen te hebben...
Snap je helemaal. Zondag is ook mijn NOD en heb al 2 keer getest. Negatief natuurlijk. Ik heb ook het gevoel zwanger te zijn. Misselijk, gevoelige borsten, koud, maar dit zijn klachten die ik wel vaker heb. Voel me nu wel anders dan anders, maar dat zegt niks...