Ik had op 19 november mijn ovulatie (getest), NOD zou maandag 3 december zijn. Vier dagen eerder begon echter een lichte bloeding.. die nu een week later nog steeds niet voorbij is (ongesteldheid heeft bij mij nog nooit langer dan 4 dagen geduurd). Elke dag verlies ik nog steeds een beetje (bruin en/of rood) bloed. Op zondag, maandag (NOD) en dinsdag met ochtendurine getest en alledrie de dagen een heeeel licht streepje zichtbaar, maar werd niet donkerder gedurende de dagen. Vanmorgen niet meer getest en wil nu pas zaterdag weer gaan testen, omdat ik niet meer weet ik of nou blij of verdrietig moet zijn. Ik weet niet wat ik moet denken? Is dit een innestelingsbloeding, ben ik zwanger, is het een aankomende miskraam? Vreselijk die onzekerheid! Ik ben benieuwd of er dames zijn die iets soortgelijks hebben meegemaakt...! Bedankt alvast!
Gadver zeg.. Ik heb ook niet zoiets mee gemaakt. Hopelijk reageert er iemand die hier wel bekend mee is en je gerust kan stellen. Succes, ik hoop dat het alsnog postief uitpakt voor je!
Tja het kán een innestelingsbloeding zijn. Ik heb wel eens verhalen gelezen van vrouwen die niet wisten dat ze zwanger waren omdat ze bloedverlies hadden wat ze associeerde met een menstruatie. Maar vooralsnog is het koffiedik kijken! Proberen nog even te wachten met testen, mocht je wel zwanger zijn, kan het zijn dat het een lichte positieve test is, omdat het zwangerschapshormoon in een lichte mate aanwezig is in je urine. Wellicht was je te vroeg met testen! Hoop voor je dat het raak is!
Ik dacht.. laat ik nog even schrijven hoe het is afgelopen. Ik zoek namelijk zelf vaak dingen op forums, maar lees vaak alleen een vraag en niet hoe iets is afgelopen. Ik heb afgelopen vrijdag nog een test gedaan en deze was negatief, omo-wit. Vrees dat het vruchtje dus toch niet is blijven plakken. Op naar de volgende ronde!
Zeker balen. Ik zit nu in het zelfde schuitje alleen had ik 2 dagen flink bloedverlies en toen stopte het dus dacht ik ben toch niet zwanger maar ben ongi geworden. Nu heb ik sinds maandag heel licht bloedverlies tot nu toe nog steeds. Heb de ha gesproken en moet maandag nog een testje doen dan zou het bloeden ook gestopt moeten zijn. Als de test negatief is dan zou het een hele vmk kunnen zijn geweest...
Vervelend he die onzekerheid.. had jij ook een positieve test eerder? Succes met wachten tot maandag!