Afgelopen maandag en dinsdag positief getest. Vandaag opnieuw een test gedaan en deze is gewoon lichter! Wat vinden jullie ervan??? Graag eerlijke antwoorden! Hieronder een foto van de testen:
Hij is inderdaad lichter, ik zou zondag nog een testje doen voor de zekerheid! Ik hoop echt voor je dat ie dan weer donkerder is!
je zou hem nu wel donkerder verwachten. heb je allebei met ochtendurine getest? wat kan dit je onzeker maken dan he... ik zou van het weekend nog eens testen suc6!
Heb je ze allemaal met ochtendurine getest? Dat kan namelijk soms al sterk verschillen en zijn ze allemaal goed opgedroogd tegen de tijd dat je een foto nam? Want dat kan ook al veel verschil maken!
Ik denk dat je hcg gewoon nog erg schommelt en je urine misschien wat minder geconcentreerd was. Hij is nu toch weer aanzienlijk donkerder. Ik zou misschien begin volgende week nog 1x testen en dan gewoon stoppen. Het maakt je zo onzeker en je zit onbewust te stressen. Als het niet goed is, is dit toch niet te voorkomen.. helaas! Probeer het van je af te zetten en te genieten. Succes!
Ik zou gewoon stoppen met testen. Ik snap je onzekerheid, gezien je vorige zwangerschap, maar dit is slechts een indicator en zeker geen leidraad. De afspraak bij de vk ofgyn afwachten en dan weer verder zien.
Meid, nou zie je het verschil nog beter nadat het is opgedroogd..het is echt donkerder! Ga maandag anders bloedprikken en bijv. vrijdag weer.. Knuffel!
Na je eerste twee fotoos had ik het idee dat het niet goed zat.. Maar je volgende fotoos lijken steeds donkerdere testen te hebben Ik zou echt niet stressen, idd wat PCOmama zegt, even bloed prikken! Of een Cb met indicator doen. Veel succes meid, ik hoop zo voor je op een plakbeeb!
Meis misschien kan ik je gerust stellen. Mijn temp zakt en stijgt met regelmaat. Bij 5 wkn zelfs een keer met 0,5 en zie banner. Je testen zijn donkerder. Ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan maar wacht rustig af. Gooi er dinsdag nog een testje tegenaan dan zal je zien dat hij donkerder word. Sterkte meis.