Even wat hulp/advies nodig van jullie. We komen er nog steeds niet helemaal uit. En de tijd tikt... Onze smaken verschillen nogal, dus dat maakt het er niet makkelijker op. We zoeken een korte meisjesnaam die ook past bij Jurian. Ik vind Eline of Elin erg leuk. Maar vl deelt deze mening niet helaas. Hij gaat voor Nina. Wat we allebei wel leuk vinden is Jente/Yente. Maar eigenlijk willen we geen twee J's. Dus ook geen echte klik. Jullie zien. ...het is rampzalig We kunnen dus wel wat hulp gebruiken.
Klopt, maar die naam komt hier best vaak voor. Dus dat gaat 'm niet worden. Maar in ieder geval alvast bedankt voor het meedenken. En misschien is het ook geen drama om 2 J's te hebben. Tenzij je zo'n Jip & Janneke effect krijgt
Jenthe -> Lent(h)e, Ment(h)e Eline -> (E)Lina, (E)Lana, (E)luna, Ella, Elli Mix -> Ninte (nina en jente), Ena (nina en eline), Elina (nina en eline), jentel (jente en eline) Ik vind de twee j's helemaal niet storend hoor, dus als jullie jente echt mooi vinden zou ik er gewoon voor gaan ! Misschien heb je hier iets aan? Veel succes verder! (Laat je weten wat het is geworden)
Oh nee, dat gaat 'm niet worden dan. Maar vind de 2 j's ook niet storend hoor, Julian en Jente/Jinte, kan prima
Jenthe, Benthe vind ik echt geen mooie namen. Eline of Nina wel erg leuk. of ik zou voor bijv. Niene gaan
Wat leuk dat jullie zo meedenken! Super, dank jullie wel! Ja heel raar, ik deed afgelopen tijd erg mijn best om aan de naam Nina te wennen, maar hoor die naam dus nu overal.....Dus dan slaat toch de twijfel weer toe En dan natuurlijk die link naar GTST....tsjah... Misschien is het ook wel niet zo erg om twee J's te hebben. Het gaat immers om een jongensnaam en een meisjesnaam. Alleen ik wil geen Jip & Janneke effect Feline is overigens ook nog een optie geweest....omdat vl niet voor Eline/Elin wil gaan.
Bij Nina moet ik idd meteen aan gtst denken.. Zag de naam al voorbij komen maar wou ook zeggen mss is Nint(h)e een oplossing, combi van Nina en Jent(h)e..
Misschien is Nieke nog een optie? Ik moest er even aan wennen toen ik deze naam voor het eerst hoorde...maar vind hem nu erg leuk!!
Het is sowieso even wennen denk ik, welke naam je ook kiest. Maar des te meer keuzes, des te moeilijker. ... MAAR ik ben wel erg blij met jullie suggesties, dus kom maar op
Jurian en Jente vind ik erg leuk! Nina niet zo mijn smaak, maar dat is per persoon natuurlijk verschillend!
Ik vind elin en nina erg leuk. Elin stond ook op mijn lijstje (maar vond man idd ook niet zo) en Nina is nu tweede naam geworden. Ik vond aimee en lauren ook altijd erg leuk. Misschien opties? Eline vind ik niet zo, beetje tuttig. jenthe benthe etc beetje boers.
Elin en Jente vind ik leuk Jullie hebben allemaal namen met een n erin, dus misschien is dat wel een overeenkomstig dingetje waar jullie wat mee kunnen Hier wat iddetjes nog... Anniek Bente / Bente Dinthe / Dinte Donna Elianne, Eliane Elina Eva, Eef(je), Evie Evanne Helena Ilse Inthe Isa, Ize Iva, Ieve Lara Lente / Lenthe Lianne, Leanne Lieze Lina, Liene Mara, Mare, Maren, Marre Marenthe / Marente Marije Marinthe / Marinte Marit, Marrit Marle, Mirle, Merle Marlou, Milou Menthe / Mente Merel Minte / Minthe Mira Mirre Nieke Niene, Nienke Ninthe / Ninte Quinte / Quinthe Rosa, Roos Veerle