twijfels

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dutchy1985, 30 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dutchy1985

4 mrt 2013
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen iedereen ,

Ik ben een 28 en mijn vriend 31 en zijn 4 jaar bij elkaar .

Sinds een jaar denk ik steeds vaker aan een 2de
    alleen mijn vriend wilt dit (nog) niet .

Dat wensje dat er toen was is inmiddels uitgegroeid naar een wens .
    Ik maak mijzelf er helemaal gek mee .

Ik droom erover , ben jaloers op zwangere vrouwen of vrouwen die trots achter de kinderwagen lopen .

En ik weet totaal niet meer wat ik met mijn gevoel aan moet .

steeds als ik er met mijn vriend over wil praten loopt dat uit op ruzie .

En ik twijfel nu heel erg of ik maar een punt achter de relatie moet zetten .
    Dat zal waarschijnlijk voor mij de enige manier zijn om er rust mee te krijgen .

hebben jullie misschien tips of adviezen?
    wil geen overhaaste beslissing nemen .

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Moet je dan direct een punt achter je relatie zetten?
    Wat is je relatie je dan waard denk ik dan....geen goede basis .

Ik snap dat het heel erg frustrerend is als je partner nog niet wilt....maar hij zegt niet dat het nooit gaat gebeuren toch?

Je moet het gewoon even laten rusten. ;) je zal het toch beide eens moeten zijn als er weer een kindje bij mag komen, niet leuk voor die wat moet wachten maar is geen reden om dan maar gewoon te stoppen met je relatie lijkt mij.

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik sluit me bij Lov aan.

Toen wij gingen voor een 2e kindje vertelde mijn vriend me naar een tijdje ook dat het eigenlijk niet zo hoefde. Nou dan krijg je toch wel een klap in je gezicht.
    Daarentegen deed hij niks aan bescherming dus ergens liet hij me toch weten dat het toch mocht gebeuren.
    Ik heb er gewoon een hele tijd niet over gesproken en op een moment zag ik dat de "angst" (geld etc natuurlijk) begon te zakken. Twee maanden daarna bleek ik zwanger. Hij schrok en moest het een dagje laten bezinken, maar was toen nog gelukkiger dan ik. Helaas ging dat fout en werd een bbz.
    Wat daar uit is gekomen dat mijn vriend nu absoluut geen enkele twijfel meer heeft en heel graag een 2e kindje wil.
    Mannen denken anders dan vrouwen, dat is een gegeven.
    Geef hem even de ruimte om het allemaal op een rijtje te krijgen. Vraag hem waarom hij het niet wilt, misschien valt het allemaal wel mee uiteindelijk, blijf rustig en praat. Ik snap je frustratie, maar door ruzie te maken gaat het niet sneller (niet dat ik zeg dat jij dus ruzie uitlokt!!).

Ik hoop dat jullie er snel uitkomen.

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik vind je redenatie ook helemaal verkeerd. Waarom zou je je relatie dan beƫindigen? Ben je eigenlijk wel echt gelukkig met je vriend dan?

Ik neem aan dat hij ook de vader is van je 1ste kindje?
    Dat gooi je toch niet allemaal zo maar eventjes weg omdat hij nog geen 2de wil hebben?

Geef hem een beetje rust en bekijk het gewoon over een paar maanden nog eens? Ik snap wel dat jij dit heel erg graag wilt en weinig geduld hebt maar dat zul je in dit geval toch wel moeten hebben.

5. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb in de zelfde situatie gezeten, we hebben 1 kindje en voor mijn man was het goed zo, iedereen gezond en gelukkig nou prima. Op een gegeven moment haalde ik het gesprek 2e kindje aan en hij wilde niet/nog niet dus het even laten rusten maar ik heb NOOIT gehad om bij hem weg te gaan.

Zijn bijna een jaar verder en in april samen besloten de pil weer de deur uit te doen en inmiddels zwanger van de 2e.

Ik zeg laat het even rusten of ga eens met hem praten.

Deel Deze Pagina