Hoi damens, Graag jullie advies, ik voel vaak me ei maar nu weet ik het niet meer. 15juli was de eerste dag van me laatste ongi. 24 juli steken rechts in me onderbuik, ( zoals altijd voelt bij me ei ) 31 juli buikpijn en raar ploppend gevoel in me lies. 4 aug steken in me baarmoeder soms zo pijnlijk dat ik niet kon lopen. 7 aug had ik dan ongi moeten worden. Maar nu nog steeds geen ongi..... testen blijven negatief. Laatste test afgelopen maandag, Wat denken jullie? En wat zouden jullie doen nu...? Liefs Dory
Het is nu iets over een weekje dat je ongesteld had moeten worden? Ik denk dat ik dan even naar de ha zou gaan. Heb het 1 keer gehad dat ik een hele week over tijd was, de dag dat ik dacht, ga nu toch even daar langs, kwam het. Geen idee waarom dat was. Een gekke cyclus en idd alle testen negatief. Heel vreemd. Ons lijf kan soms zo'n gekke dingen doen. Succes iig!
Ja ik denk dat ik indd aar even de ha ga bellen. Zo irritant dat ons lichaam zo raar kan doen af en toe...
Ha gebeld, Grrrrr...... nee mevr u bent er gewoon te veel mee bezig. Daarom wordt u niet ongesteld. En tja gebeurt vaak zat dat vrouwen geweoon een menstruatie over slaan hoor. Je hoeft echt niet elke maand ongesteld te worden. Nou wat voel ik me beter zeg....... Bah... wat heb ik hier nou aan!?
Ja wat irritant verwacht je niet bij ha dat ze zo bot reageren kom op zeg beetje begripvoller mag ook wel. Welke testen heb je gebruikt? Digitale test proberen? Kan goed zijn dat je gewoon pas later positief test hoor. Welke dag van je cyclus zit je nu? 7 dgn overtijd uitgaande van een cyclus van hoeveel dgn dan?
Heb tot nu toe de testen van de kv gebruikt 2 voor 5. Ja had ook indd verwacht dat de ha iets anders zou reageren. Iets minder bot in iedergeval... Vandaag is dag 32, van een cyclus van 23.
ik weet niet hoe het precies gaat allemaal, maar zou je niet naar de VK kliniek kunnen bellen en daar je vraag stellen?
je kunt het altijd proberen, nooit geschoten is altijd mis het enige wat je kan overkomen is dat je hetzelfde antwoord krijgt als bij de HA.
Ik zie dat je vorige cycli als volgt was 35 - 33 - 39 - 22. Absoluut niet regelmatig dus. Ik zou ook niet uitgaan van een cyclus van 23 dagen deze maand Gezien je klachten denk ik dat je op 4 aug je ei hebt gehad (de overige pijntjes horen ook bij het groeien van je eitjes). Dat zou betekenen dat je rond 18 augustus je nod hebt en je nu nog 3 dagen voor nod zit. Ik zou even 3 dagen wachten en dan weer testen. Succes!
Ik ben 23 uitgegaan omdat op de 24juli me ei anders ook altijd zo voelt. (kan dus heel goed dat het anders is) Maar steken in me baarmoeder heb ik nooit eerder ervaren als ei, maar zou kunnen. Ga vandaag maar toch weer 2 testen halen,
Sorry maar ik zou de VK er niet mee lastig vallen. Je zit nu op dag 33, ik zie dat je langste cyclus 39 dagen geduurd heeft. Dus wat RoGiJuLi zegt, gewoon afwachten en over 2 dagen weer een testje wagen.
Ik denk dat je 4 aug je eisprong had, want je omschrijft dat je daar ook steken had. Als je daar 14 dagen bij opteld is dat 18 aug is 35 dagen. Want als ik je handschrift zo lees heb je ook een keer 39 dagen gehad.. Dus nog even afwachten en dan testen, succes!
Hoi Dames, Wou ik toch ook even neerzetten! Ik ben zwanger, vanmorgen positief getest!! Hoop dat jullie zelf ook snel zwanger mogen zijn.