Begin bevalling of niet?

Discussie in 'De bevalling' gestart door GipsyWomen, 23 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GipsyWomen

GipsyWomen Actief lid

24 mrt 2013
    125
    0
    0
    Vanmorgen heb ik wat bloedverlies gehad. Ik heb zelf het idee dat ik de afgelopen dagen mijn slijmprop in stukjes ben verloren. En vanmorgen dan ineens bloedverlies. Nu heb ik constant menstruatie kramp wat maar niet weg gaat. Af en toe word het wat erger en dan trekt het weer weg. Maar zo gaat het al vanaf vanmorgen 8 uur. En het word maar niet heviger. Kan dit een begin zijn van de bevalling? Ik hoop het wel, want ben het echt zat...dat zwanger zijn hihi

2. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

4 feb 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!
    Spannend hoor
    Heb wel sterk het gevoel dat het begint
    Zou even je vk bellen over het bloedverlies

Succes!

3. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    zou zeker een teken kunnen zijn...even inderdaad je vk bellen..

Ikzelf heb sinds 2 nachten hele erge menstruatiekrampen
    wat continue blijft hangen soms 3 kwartier en dan zakt het weer om vervolgens een uurtje later weer terug te komen.

overdag rommelt het licht maar snachts slaap ik niet meer van de pijn.
    helaas heeft het hier niks gedaan nog maar hopelijk zet het hier ook snel door...

4. GipsyWomen

GipsyWomen Actief lid

24 mrt 2013
    125
    0
    0
    Hmm.. gewoon even afwachten dus. We zullen zien.. maar laat het maar losbreken :)

5. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Net toevallig mijn verloskundige gebeld...
    over waar ik last van had.

Ze gaf als tip, lekker half uur in bad of de douche zitten of lekker een warme kruik pakken en een paracetamol innemen.
    Ze verwacht niet dat het nog lang duurt en vroeg of ik bloedverlies had maar dat heb ik niet en jij wel...

door elkaar is dat juist wel een teken dat het door gaat zetten dus hoop het voor je :)

6. GipsyWomen

GipsyWomen Actief lid

24 mrt 2013
    125
    0
    0
    Oh dat is toch nog positief dus! (voor mij dan hihi)
    Tot nu toe bij mij nog steeds het zelfde...ik heb het gevoel alsof het vanavond/vannacht bij mij echt door gaat zetten. We zullen zien. Maar nu nog hopen dat het bij jou ook doorzet... Zo gek he, iedere bevalling, iedere vrouw is anders. Dus eigenlijk kan je het nooit weten of het een voorteken is... Jammer genoeg!

7. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

In ieder geval succes als de bevalling begonnen is!! :)

8. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Haha ja dat zeker ;)

Hopelijk zet het hier vannacht ook door...
    Je kan er ook geen touw aan vastknopen, blijft hier ook nog rommelen dus kom maar op met de kleine stuiterbal hihi ( want dat is hij momenteel wel)
    :cool:

Maandag hier anders weer controle maar hopelijk niet meer nodig haha ben zo nieuwsgierig ook naar ons kleine mannetje...lang genoeg gewacht toch haha

9. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    En? Al wat begonnen?

10. springxsummer

Ben ik ook erg benieuwd naar :D

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Denk het wel haha

12. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Vermoed het ook wel haha

13. springxsummer

Heb ook een vermoede ja haha

14. GipsyWomen

GipsyWomen Actief lid

24 mrt 2013
    125
    0
    0
    Haha lekker nieuwsgierig... Ja klopt. Het was toch wel het begin. Zaterdag heeft het niet doorgezet, hele dag wel een beetje gerommeld. Zondag ochtend weer bloedverlies en wat meer krampen. Toch de verloskundige maar gebeld. Die is langs gekomen en zei dat het nog wel even kon duren. Smiddags toch de verloskundige gebeld dat de weeen om de 4 minuten kwamen en steeds pijnlijker. Om 3 uur kwam ze langs en had toen 3cm ontsluiting. Nog steeds kon het een tijd duren. Om 6 uur kwam ze weer langs en toen had ik nog maar 4 cm ontsluiting. Heeft ze me vliezen gebroken en met het idee dat ze 2 uurtjes later terug kwam. We waren nog even aan het praten en 2 weeen later barstte ik in tranen uit dat ik het niet trok tot 8 uur en pijnstilling wou. Ziekenhuis bellen en we konden meteen komen. In de auto kreeg ik een wee die bleef hangen...dat was wat minder. Tot aan de perswee toe. In het ziekenhuis aan gekomen een half uur aan de CTG. En ondertussen werd de anesthesist gebeld. Ik hield het niet meer, en na een hoop gescheld en een half uurtje later voelde ik, ik moet persen...maar dat kon nog lang niet zeiden ze. Toch even gekeken voor de zekerheid, en ik had 8 cm ontsluiting (1 uurtje na het vliezen breken) toch een kwartiertje later 9 cm ontsluiting en mocht rustig aan beginnen met persen. Na een uur geperst te hebben is om 21.04 onze kleine man geboren...dus toch een voorteken hihi. En toch best trots op mezelf, kleine mannetje geboren zonder pijnstilling of iets...

15. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

16. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Gefeliciteerd we zaten inderdaad in spanning af te wachten haha!

17. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik ben jaloers op jullie.
    Ik zit er echt helemaal doorheen :(

Bij mij geen voortekenen…

18. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Ach wat naar is dat he! Hebben ze je al gestript? Misschien de broodje aap verhalen proberen, niet de wonderolie want daar wordt je echt niet beter van. Maar hier Tonic gedronken en het hart van een ananas en de trap op en af 'gerend'. En de dag erna bevallen, misschien doet het wat :)

19. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Arrggh heel frustrerend! Ze kunnen niks omdat ik 0,0 ontsluiting heb.
    Ze willen me inleiden dmv een ballonkatheter, maar dat kan alleen met ontsluiting (volgens de gynaecoloog). Heel raar verhaal trouwens.
    Zouden die dingen wat je opnoemt echt helpen?

20. springxsummer

gefeliciteeeerd! ♡

Deel Deze Pagina