Wij hebben het geb. kaartje laten ontwerpen. We hebben twee namen. Nu moeten we de tekst zelf bepalen. Hoe zet je de tweede naam op het kaartje. Naar elkaar, onder elkaar, 2e naam zelfde lettertype of kleiner? Hebben jullie er ervaring mee? Pieter Hendrik Pieter Hendrik Pieter Hendrik
Ik zelf zou de eerste naam met een mooi sierlijk lettertype doen in bijv blauw en de tweede er vlak onder, beetje schuin, in wit of zo, met een strakker lettertype en wat kleiner. Afhankelijk van je kaart natuurlijk. Maar dat is zooooo persoonlijk, ik zou gewoon even lekker knutselen en kijken wat je mooist vindt...
Wij hadden op de voorkant de eerste naam en aan de binnenkant beide namen naast elkaar. Je kan toch vragen aan degene die het ontwerpt om met een voorstel komen dan hoef je je daar niet druk om te maken. Ik zou wel je smaak qua lettertype doorgeven.
Op de voorkant de eerste naam en in de binnenkant de twee namen onder elkaar. Waarbij je dus met letterkleur, -grootte en -type het verschil kunt aanduiden. Wij hadden hetzelfde lettertype maar dan de tweede naam in een iets lichtere tint en een kleinere lettergrootte.
Op de voorkant doe ik alleen de eerste naam (roepnaam). Binnenin wil ik roepnaam (iets groter gedrukt) en dan eronder de twee andere namen die ik heb uitgezocht. Oja en die dan schuingedrukt en iets kleiner dan de roepnaam die erboven staat.
Bij ons was eerste naam voorop. Binnenin stonden dan beide namen naast elkaar even groot met daar onder de betekenis.
Ik vind het altijd wel mooi de roepnaam op de voorkant. In de binnenkant groot de volledige naam en klein eronder: Roepnaam is geboren op 20 december 2013.
Wij hadden de 2 namen achter elkaar staan. En de roepnaam ook op de voorkant staan, zodat duidelijk werd welke de roepnaam was Gaan we nu weer doen
Je zou het kunnen doen zoals in deze voorbeelden : http://www.dotjesenknapen.nl/wp-content/uploads/2013/01/retro-geboortekaartje-vintage-fietsje-binnenkant.jpg Geboortekaartje Ferens - binnenkant rechts geboorte teksten voor op het geboortekaartje | Geboortekaartjestekst.jouwweb.nl
Voorkant alleen eerste naam (= roepnaam), binnenzijde alle namen met inderdaad de roepnaam weer wat groter dan de tweede en derde naam.
Wij hadden ook op de voorkant alleen de roepnaam. Binnenin hadden we de roepnaam in wat groter lettertype en daaronder in wat kleiner lettertypen de 2e en 3e naam..