Na mijn miskraam in april ben ik nu terug zwanger. 4 dagen geleden een cb gedaan en die gaf 1-2 weken mijn hcg was toen 28. Ik heb geen zin meer om bloed te laten nemen... Dus vandaag weer een cb gedaan 1 dag voor Nod en nu is het 2-3 weken. Weet er iemand vanaf hoeveel hcg de cb 2-3 aan geeft. groetjes
Volgens mij: 1-2 20-200 2-3 200-2000 3+ >2000 Waarbij wel aangetekend moet worden dat de HCG waarde pas na een paar dagen in je urine zit. Dus je je bloed is eerder hoger. Ik had bij mijn laatste bloedname 3408 en diezelfde ochtend was de CB nog 2-3.
Oh gefeliciteerd! Wat fijn voor je! Ik heb ook een MK gehad in april Ik ga morgen ook een cb test doen. Ik ben benieuwd!
Hé Bluebelleke, Ja! (Alleen is het geen CB test geworden) Zie hier het resultaat Ik hoop echt dat het deze keer wel goed gaat
Dat is snel Ik wilde m liever wat later, dus over vier weken gepland. Ben benieuwd!!! Laat je weten hoe je echo was?
Ik heb geen flauw idee hoe jij aan deze waardes komt. Ik heb tzt het hele internet afgespeurd en behalve (niet bewezen) speculaties van gebruikers is er echt geen info over te vinden. CB zelf houdt dit om de één of andere reden angstvallig geheim. Ik vrees dus dat dit rijtje ook afkomstig is van iemand speculaties op het www en als ik mn eigen speculaties mag geven dan denk ik dat de daadwerkelijke waarden een stukje lager liggen. Ik had met een bloedtest van 1486 al een 3+. Wellicht was mijn urine een stuk sterker .