Ik riep altijd: meisjes namen zijn makkelijk, ik heb zo een hele lijst! Jongensnamen, die zijn pas moeilijk.. Totdat: we op de 20 weken echo zagen dat we deze keer een kleine meid krijgen. Opeens zijn alle leuke meisjes namen nog wel leuk, maar niet meer DE naam.. Namen die ik mooi vind zijn Olivia, Mirre, Madeleine, Karlijn, Hannah.. Mijn vriend is weg van de naam Ida en opzich vind ik die ook niet echt lelijk.. Maar ik weet het niet, tot nu toe denk ik nog niet: JA! Hebben jullie misschien nog inspiratie? Een beetje in de richting van eerder genoemde namen? We zijn niet echt weg van engelse namen, al hebben namen zoals Jackie en Olive wel pit en vind ik dat wel weer leuk. Dus engelse namen zijn ook niet per definitie een no go. Het mag best wat bijzonder zijn en kwa letters hebben we ook geen eisen.. Je zou zeggen dat het dus best makkelijk zou moeten zijn zonder al te veel eisen, maar het valt tot nu toe dus vies tegen
Je hebt wel een goede smaak! Past helemaal in mijn straatje, onze jongste dochter heeft Hannah als tweede naam . Wat ik nog meer mooi vond en vind: Elza, Rhodé, Florine, Annelot, Eva, Susanne. Zoiets? Zit er wat tussen?
Mathilda is dat geen leuke optie? De lengte van Madeleine en met een scandinavisch tintje.. Hanna Mathilda Ida Mathilda Mathilda Hanna Ida Kaja Inge Mathilda Ida Charlot Ida Louise Ida Feline Ida Juiana Maria Hanna Jetta Ida Lotta Susanna
Ik vind alle namen die je noemt mooi, behalve Olivia. De mooiste vind ik Mirre, Hannah en Ida. Namen die ik op mijn lijstje had en het niet zijn geworden, wie weet heb je er wat aan: Anneroos Colette Elja Ellemijn Elze Gitta/Gitte Hannelore Hester Lidewij Liselot Lonneke Marcia Marilot Marte Meia Roosmarijn Sigrid Silke Violet
Leuke namen worden er hier geopperd! Saron, madelief, eva, gitte, hester, silke en josephine ga ik vanavond in elk geval even voorleggen aan mn man Wel leuk om te lezen dat er toch ook wel positieve reacties zijn op Ida.. Had verwacht dat iedereen dat een te duitse/ouderwetse naam zou vinden! Meer inspiratie is trouwens zeker nog welkom hoor!! Ben bang dat we er nog steeds niet zijn.. Super dat er mensen zijn die mee willen denken