Hallo dames, zaterdag is mijn nod en geen idee of ik zwanger ben. maandag nacht had ik het erg warm dinsdagnacht dreef ik bijna mn bed uit...en vannacht ook weer erg warm. Herkent iemand dit? misschien dat jullie reacties mij extra hoop kunnen geven!
Mijn nod is 12 nov, had het vannacht ook. Vandaag ook hele dag een warm hoofd, voel me wel prima haha.
Ja dat was mijn reden om een test te doen want ik herkende het van mijn vorige zwangerschap. Misschien hoort het bij jou ook bij symptomen, wie weet
Ik hoop met jullie mee dames! Ik ben 9 weken zwanger en kan beamen dat ik het vaak erg warm heb 's nachts laatste weken + zweten inderdaad, helaas. ;(
Vroeg symptoom inderdaad bij mij. Volgens mij heb ik er verder in de zwangerschap toen geen last meer van gehad. 8 Dagen tot testen duren dan lang he, als je zo graag wil.
Bij allebei mijn zwangerschappen was dit een symptoom. Maar ik werd midden in de nacht dan ook drijfnat wakker. Tweede zwangerschap herkende ik het en wist toen eigenlijk al dat ik zwanger was, al voor ik kon testen.
Wachten duurt heel lang! Heb vannacht geen last gehad van het zweten. Had gisterenmiddag ook iets verhoging, maar in de avond zakte het al weer. Had van,orgen 36.8 en normaal 36.6. 12 nov is mijn nod. Wil eigenlijk pas dag erna testen halen en de dag daaraan testen.... Alleen werd ik de vorige keer 12 dagen na ei al ongesteld
Ik heb het helaas ook al diverse rondes gehad, helaas altijd zonder resultaat Heb t meestal op 11/12/13 dpo.
Ik had dit juist altijd als mijn menstruatie er aan kwam en juist niet toen ik zwanger bleek. Ga voor jullie duimen spannend!