jaja het is nu echt zover !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door jongemama1, 14 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Vanmorgen hebben we het te horen gekregen dat het zaadkwaliteit inderdaad slechter is dus haar advies is gyncaeloog. Morgen mogen we verwijsbrief komen halen en ook gelijk afspraak maken😍... we kunnen het echt niet meer wachten om zwanger te mogen raken.

2. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn dat je nu groen licht hebt, ik herken de opluchting. Succes!

3. jongemama1

Ik ben namelijk benieuwd naar welke ziekenhuis in Rotterdam. Welke is het beter? Hoop dat iemand mij hier ergens mee kan helpen?

Idd hele opluchting pff.. zolang geprobeerd maar niet gelukt.. nu eindelijk mogen we zsm geholpen worden😍

4. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Waar woon je?

Ik vind zelf het SFG helemaal niks (voor ons wel dichtste bij). In Erasmus MC ben ik bevallen en dat was drama, maar weet niet hoe het met de poli gynaecologie zit.

Het Maasstad Ziekenhuis is voor mij al weer een heeeele tijd geleden, ondertussen is dat verhuisd en er zullen ook wel nieuwe artsen zijn. Maar daar werd Dr. Verhoeff goed aangeschreven als het gaat om fertiliteit!

Zelf ga ik naar het IJssellandziekenhuis. Ik vind het fijn dat je daar afspraken voor echo's (follikelmetingen) zelf online kunt inplannen bij een dokter naar keuze en dat ze in het weekend ook beschikbaar zijn (op afdeling verloskunde maar je kan toch voor echo's/injecties komen).

5. jongemama1

#5 jongemama1, 14 mrt 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mrt 2017
    Ikzelf woon in (woonplaats verwijderd) nabij centrum.

6. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Ooh dan is het SFG voor jou dus ook het dichtste bij, weet niet of dat meetelt voor je? Wij waren voor eerste kindje onder behandeling in het Ijsselland ziekenhuis, is erg goed bevallen!
    Voor de tweede wilden we naar het SFG want dat is sinds onze verhuizing een stuk dichterbij. Ben daar geweest voor intake en vond het zo naar/onpersoonlijk/kortaf dat ik toch maar weer verder weg ga reizen en deze week dus naar het Ijsselland terug ga, waar ze wel de tijd nemen en begrip hebben voor de situatie.

Deel Deze Pagina