Ik ben benieuwd naar dames met overgewicht en hun dosering medicatie voor ivf. en wat de reactie hierop was? Aantal follikels en embryos. Ik heb momenteel bmi van 29 En ivf lijkt toch steeds dichterbij te komen. Ik moet namelijk voor iui al veel gonal f spuiten in vergelijking met anderen. Dus ben bang dat ik niet te stimuleren ben met Ivf. Groetjes
Ik had toen een bmi van 29.1.. En was vrij makkelijk te stimuleren. Ik spuitte gonal F 150 eenheden en had rond de 25 follikels, maar deze werken niet allemaal aangeprikt. (Waren veel kleintjes bij) 19 aangeprikt, 15 rijpe eicellen waarvan er 9 werden bevrucht. Ik kreeg geen verse terugplaatsing omdat ik ernstige overstimulatie kreeg en 5 dagen in het ziekenhuis heb gelegen. Na dag 5 bleken er maar 2 embryo's te zijn die konden worden ingevroren. Van de eerste cryo was ik in mei zwanger, maar werd een miskraam. Van de tweede en laatste cryo ben ik nu bijna uitgerekend. Ik heb geen idee of m'n bmi er mee te maken heeft gehad. En heel de zwangerschap ben ik nu nog maar 3 kilo aangekomen, dus gewicht zegt dan ook niks. In ieder geval veel succes!!
Mijn bmi varieerde van 29-32 tijdens alle pogingen en ik spoot 300ie. Ben moeilijk stimuleerbaar ondanks mijn hoge amh. Gemiddeld 8 rijpe eicellen..