Heeft iemand ervaring met etos multi zwanger? Ik slik het sinds vandaag en ook nog davitamon foliumzuur vitamine d. Ze zei dat t geen kwaad kon omdat er niet heel veel foliumzuur was. Ik heb altijd een regelmatige Cyclus 28 dagen... maar na een jaar wou ik toch dit proberen ook omdat ik telkens erg moe ben.
Ik slik solgar vitamines. Dat is op natuurlijke basis en wordt veel beter door je lichaam opgenomen en bevat geen giftige bindmiddelen. Zou niet zomaar alles door elkaar gaan slikken maar kiezen voor een goed alternatief.
Ik heb bij mijn dochter die etos zwanger vitamines gebruikt en was die ronde zwanger. Had die maar 1 maand gebruikt. Maar ik ben snel zwanger geraakt dus of het toeval was, of door die multi vitamine? Wie weet! Veel succes alvast.
Hier ontregelde het m'n hele cyclus. Ipv netjes 28d werd het 35-36-40 en toen ik ermee stopte ging het weer goed. Troep!
Ik ben zelf ook echt een voorstander van natuurlijke pillen. Davitamon, Etos, Kruidvat enzo zijn allemaal synthetisch dus dat is gewoon erg zonde want je krijgt niet binnen wat je binnen moet krijgen, en de dingen die je wel binnenkrijgt zijn nou ook niet bepaald goed. Ik raad je aan om eens te kijken naar de merken solgar, orthica, organic essentials en vitamhealth. Hoop dat je er wat aan hebt
Ben er in ronde 1 zwanger mee geworden, maar geen idee of dat aan de pillen lag natuurlijk! Heel veel succes alvast!
Hier ook Orthica prena fem gebruikt. Begon al nadat ik met de pil stopte en binnen 3 maanden was ik zwanger. Had een vlekkeloze zwangerschap, voelde me top!
ik ben na ronde 3 begonnen met Etos zwanger worden, daarvoor slikte ik alleen de davitamon foliumzuur met vit. D Geen idee of het ermee te maken heeft gehad, maar mijn cyclus is daarna langer geworden.. Sinds 2 weken laat ik ze nu weer staan, zit nu op CD 63 en nog steeds geen menstruatie..:x Sinds twee weken slik ik nu dus weer gewoon de davitamon tabletjes