Twijfels

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Anoniempje12345, 26 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniempje12345

Anoniempje12345 Nieuw lid

26 nov 2016
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede middag
    Ik ben nieuw hier
    Mijn vriend en ik zijn nou 4 maanden bezig om zwanger te worden
    Nu voelde ik me deze maand voor de eerste keer anders bijna direct na de eisprong
    Nu ben ik 2 dagen overtijd gister een test gedaan maar die was negatief niet eens een klein streepje
    Maar ik blijf twijfelen
    Ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad van 28 dagen en nooit te laat
    Ik heb nu last van kleine krampjes rammelende darmen en steken link van me buik
    Ook ben ik sneller emotioneel

Pff ik word gek van me eigen haha
    Wie herkent dit?

2. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

2 sep 2015
    385
    0
    0
    Rustig afwachten, kan toch zijn dat je eisprong wat later was of dat je langzaam HCG aanmaakt. Een collega van mij had ook pas na een week overtijd een licht streepje. Welke test heb je gebruikt? Als je die van kruidvat 2 voor €5,- gebruikt dan heb je een goede en gevoelige test. Succes!

3. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Heb ik ook gehad. Ik wist bijna zeker dat het raak was(puur gevoel) en toch een negatieve test. Na 2 dagen werd ik inderdaad toch ongesteld. Je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden, zeker als je er veel mee bezig bent. Ik zou nog even rustig afwachten en anders over 2 dagen nog eens proberen.

4. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.479
    5.839
    113
    Meestal is wat je voelt de laatste groeispurt van je eitje en is de daadwerkelijke eisprong een paar dagen later. Het kan dus best zijn dat je officieel nog niet overtijd bent. Even afwachten dus

Deel Deze Pagina