Hi meiden, Ondanks ik al eens zwanger ben geraakt via ICSI (vorig jaar nota bene) ben ik kwijt wanneer de eerste echte symptomen komen.. Het was toen een tweeling dus kan mij voorstellen dat ze dan eerder kwamen.. Ik ben erg onzeker, echt pril zwanger (lees, morgen 5 weken), maar kan gewoon niet geloven dat onze eerste tp na de bevalling gelijk weer raak is?? Mijn gevoel zegt ook dat het niet goed gaat, of weer een leeg vruchtzakje.. Maar mijn idee merk ik nog niks, soms ietwat gevoelige borsten maar daar is ook alles mee gezegd.. Voelde ik maar meer (niet dat dat wat zegt over of het goed zit).. Ben heel benieuwd wanneer iemand bijv heel erg misselijk werd (wat ook niet hoeft) of extreem honger of juist niet ga zo maar door..
Met 4 weken had ik behoorlijke lage rugpijn: iets wat ik ook heel erg had als menstruatiekwaal. Met 4/5 weken pijnlijke borsten: wel afwisselend, ene dag heel erg, andere dag viel t best mee. Vanaf 7 weken extreem moe (18.00/19.00 uitgeput in slaap stortend moe), dit helaas tot op heden, haha. Misselijkheid pas vanaf een week of 9.
Hier het zelfde, heb al 2 kinderen maar zit toch nog onzeker te googlen haha. Ik heb ook nog weinig kwaaltjes wat me onzeker maakt. Ik weet nog wel dat ik vanaf 6 a 7 weken erg misselijk werd en het pas met 20 weken over was. Nu heb ik ook af en toe gevoelige borsten en wat pukkeltjes maar verder nog niet zo.
Vergeet niet dat de symptomen per zwangerschap kunnen wisselen. Ik word en werd enkel misselijk als ik niet genoeg eet, had in het prille begin tot een week geleden last van extreme vermoeidheid. Verder geen eetlust in het begin en pijnlijke borsten. Dat was het. Niks extreems. Hoop voor je dat het goed zit, wanneer krijg je de echo?
7 december dan zou ik ongeveer 6.6w zijn (vandaag 35 dagen).. De vorige keer als ik niet optijd at begon ik ook over te geven en kon daarna niks meer eten van de extreme honger
Wij deden ovulatietesten ivm mijn onregelmatige cyclus en toevallig 'geklust' een dag voor een positieve test (timing haha). 2 dagen later voelde ik me al 'anders', hoewel we beiden eigenlijk altijd heel nuchter zijn hihi. Maargoed 2 weken wachten om te kunnen testen hihi. Kreeg na de 2 weken rugklachten en heel erg moe. Ook al wat misselijk. Dusja ik had ze voor mijn gevoel best snel haha, maar dat komt natuurlijk ook omdat je er dan heel erg alert op bent. Inmiddels is ons mannetje 2 maanden oud.
Wat herkenbaar zeg. Ik ben er ook zo onzeker over. Ik kon afgelopen zaterdag testen. Toen niet gedaan. Die avond zo misselijk. Zondagochtend toch maar getest en de test wat positief. Zondag en maandag 's nachts en 's morgen misselijk. Maar gisteren en vandaag dus totaal niet. Niet 's nachts niet in de ochtend. O wat word ik daar onzeker van. Gek is dat toch.
Bij mijn eerste zwangerschap had ik tot een maand of 7 helemaal geen kwaaltjes. De tweede keer had ik vanaf het begin gevoelige borsten en met een week of 6 begon de moeheid en misselijkheid.
Het blijft spannend die eerste weken ... Bij mij was het iedere zwangerschap anders. Bij eerste pijnlijke borsten en menstruatiekrampen vanaf 4,5 wkn, andere kwaaltjes (moe, eetlust e.d.) begonnen met 6 wkn. Bij de tweede was ik al voor nod misselijk, moe en vreselijk emotioneel labiel , teruggerekend vanaf 3 wkn zwangerschap en dat werd alleen maar erger hoe verder ik kwam in de zwangerschap Bij de derde (mk) dacht ik simpelweg PMS te hebben , had hoofdpijn, was prikkelbaar, obstipatie en pijnlijke borsten. Na een dikke week (ongeveer 5 wkn denk ik) werd ik misselijk en ging ik uit het niets spugen, wat toen ook de reden was om überhaupt een testje te doen... Bij de vierde voelde ik eigenlijk weinig behalve wat bandenpijn en vermoeidheid tot ik met 5.2 wkn plotseling vreselijk misselijk werd en niets meer binnen hield... Het is nooit hetzelfde als de zwangerschap ervoor
Hier rond de zes weken. Misselijkheid de hele dag. Geen eetlust Alles stinkt haha zelfs mijn eigen deo en de deo van manlief bah
Hier rond de 6 weken. Bij de eerste pas rond de 8 weken. Ik heb nu steeds dat weeïge misselijke gevoel dat ik steeds iets moet eten. En extreem moe. Helemaal net zwanger had ik en heb ik bog steeds gevoelige tepels. Dat had ik bij de eerste ook.
Ik weet het pas sinds deze morgend en ik voel niks speciaal. Hopelijk blijft dit zo maar het is natuurlijk nog heel pril. Wel een vermoeid gevoel maar verder nog geen symptomen. Is dus inderdaad bij iedereen anders. Hopelijk moet ik binnen enkele weke niet terugkomen om te zeggen dat ik het toilet nog met moeite kan verlaten Aan iedereen gefeliciteerd en geniet ervan!