Volgens mij is t gewoon een streepje... lijkt ook roze... even wachten en nog eens testen, want hij is wel wat vaag.
Gisterochtend test gedaan. Maar omdat ik me zo moest haasten want had een afspraak waarvan ik gisteravond pas van thuis kwam. Zag ik een gele gloed over streepje dus kon niet goed zien wat voor streepje. 3 druppels water erop gedaan. En toen zag ik dit
Hij ziet er wel roze uit, maar je kunt hem niet beoordelen omdat je ver buiten tijd hebt gekeken en er water over gedaan hebt. Gewoon een nieuwe test doen.
De test is van gisteren? Dan zou ik hem als negatief beschouwen en vandaag of morgen een nieuwe doen en zorgen dat je tijd hebt om binnen de afleestijd te kijken
Negatief. De streep staat wat scheef, is vlekkerig en te dicht op de controlestreep. Ik ben bang dat dit een indroger is helaas. Ook indrogers kunnen roze zijn
Welke test adviseren jullie mij om te gebruiken? Ik ben komende maandag 10 weken overtijd. Wil toch wel graag duidelijkheid.
8 maanden geleden bevallen van zoontje. Herstel ging goed en maanden erna ook tot nu 10 weken overtijd..
Mogelijk heb je een cyclus overgeslagen. Komt vaker voor. Als he bijv. borstvoeding geeft kan een cyclus ook uitblijven. Voor nu zou ik zeggen indroger. Helaas hier ook ervaring met roze indringers doe bleven staan na nog een keer doorlopen met water
Je kan inderdaad een keer een eisprong overslaan. Je kan niet tien weken overtijd zijn na een eisprong zonder of zwanger te zijn of te menstrueren. Maar je bent dus al weer een paar keer regelmatig ongesteld geweest? Dan nog is het niet gek om eens een uitschieter te krijgen. Geen borstvoeding? Wel borstvoeding geven kan je eisprong tegenhouden. Deze test kan je niet als positief beschouwen is mijn mening. Wat wil je zelf graag?