Nu al bang ...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Chidori, Dec 31, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chidori

Chidori Actief lid

Nov 16, 2007
    228
    0
    0
    België
    Hallo
    Ik zit nu dus in mijn eerste ronde en ben nog aan het ontpillen. Nou ja, dat denk ik toch, ik heb helemaal nergens last van, dus ik weet niet zeker waar mijn lichaam momenteel mee bezig is. Doordat ik geen ontpillingsverschijnelen heb ben ik bang dat ik misschien ook geen eisprong zal hebben. Tot nu toe voel ik niks speciaals en ook geen afscheiding ofzo sinds mijn laatste ongie.
    Ik maak me ook al zorgen over een eventuele lange cyclus. Als ik lees dat sommigen er maanden over doen om weer ongesteld te worden :(
    Ik wil zo graag snel zwanger worden en ik weet al op voorhand dat een heleboel dingen me misschien in de weg gaan staan.

Sorry, ik vind het onnozel van mezelf dat ik me nu al zorgen maak over van alles. Ik ben nog maar in de eerste ronde. Maar ik moest het gewoon even kwijt

2. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
    Adem in...Adem uuuuiiiT!
    Nergens voor nodig om je nu al zo druk te maken!
    Ik heb nog nooit ontpillingsverschijnselen gehad, werd gewoon ongetseld.
    Wacht maar gewoon af, alles komt heus goed!

3. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik werd na 50 dagen ongesteld. Da's wel lang, maar uiteindelijk is het ook goed gekomen!

4. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Ik zit momenteel op dag 67.. Maar het hoort er allemaal bij zeggen ze! :) Dus geduld is een schone zaak zeg ik dan maar, haha :)

En mocht het lang duren dan kan je misschien teunisbloemolie proberen, dit schijnt je ongi op gang te kunnen helpen! Ik moet het zelf nog kopen, vergeet het steeds :oops:

Succes! :)

5. Chidori

Chidori Actief lid

Nov 16, 2007
    228
    0
    0
    België
    Bedankt voor de reacties meiden.
    Ik weet dat ik geduld moet hebben maar dat heb ik helaas niet :(
    Ik zou zo graag op voorhand weten wat voor cyclus ik zal hebben en of ik snel zwanger zal zijn of niet...
    Het is gewoon zo frustrerend.

Afwachten maar :(

6. Sunnyangel

Sunnyangel Actief lid

Nov 24, 2007
    104
    0
    0
    He ik ben eind nov gestopt en na een cyclus van 32 dagen ongi geworden, was ook een beetje frustie omdat ik ook graag snel wil beginnen.
    Heb ook niet echt ontpillingsverschijnselen gehad.
    Ik ken ook eigenlijk maar weinig mensen persoolijk die dat wel hebben gehad.

Probeer het van je af te zetten ( is moeilijk )
    Mijn vriendinnen hadden toen ze net gestopt waren allemaal een cyclus van 28 - 38 en ze zijn ook allemaal tussen de 1 en 3 maanden zwanger geworden ( je weet het natuurlijk nooit, maar alles komt wanneer het je tijd is )

Liefs

7. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    3,812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Helaas bestaat het zwanger worden voor een groot gedeelte uit wachten, wachten en nog eens wachten.
    Je kan gelijk zwanger zijn, maar het kan ook een jaar duren (houd dat wel een beetje in je achterhoofd)
    Als je je nu al zo voelt wordt het straks misschien helemaal ondragelijk.
    Probeer leuke dingen te doen die je afleiden ;)

8. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Als ik begin dit jaar had geweten wat me te wachten stond had ik ook bij de pakken neer gezeten. Maar op een gegeven moment leg je je gewoon neer bij hoe het is....

Jij hebt juist nog alle kansen dus maak je geen zorgen over de dag van morgen zou ik zeggen. Zorgen maken kun je je altijd nog en misschien is het nergens voor nodig.

9. Chidori

Chidori Actief lid

Nov 16, 2007
    228
    0
    0
    België
    Bedankt voor de reacties
    Ik zal proberen om aan wat anders te denken... maar dat zal waarschijnlijk heel moeilijk worden :(

10. Kitty

Kitty Actief lid

Nov 10, 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Aan wat anders denken, hoe doe je dat? Haha, alvast succes gewenst. En inderdaad het afwachten is rot. Ik heb geleerd uit vorige zwangerschap om niet teveel te rekenen. Had toen helemaal niet geklust in de gemiddelde vruchtbare periode en was zwanger. Dus je weet het eigenlijk toch neit wat je lichaams plannen zijn.

Succes
    Liefs, Kitty

11. music4life

music4life Niet meer actief

probeer vooral niet te veel op dit forum te komen ,,,echt probeer er niet te veel mee bezig te zijn hoor,,,laat het allemaal op je af komen, das moeilijk want iedereen wil zo snel mogelijk zwanger worden, ik was er ook veel te veel mee bezg,,,ik was iedere dag op het forum,,lezen lezen topics plaatsen enzzz.... niet goed,,,, vrij lekker met je man omdat je zin hebt..maar echt niet doen als je eigenlik geen zin hebt,,,maar je denkt ,,ik moet omdat ik zwanger wil worden.....
    ik heb het min of meer los gelaten....het komt ...
    succes meiden

Share This Page