Het is dan eindelijk 2008 en dit is het jaar dat we voor ons 2e kindje gaan! Februari gaat dan de pil weer aan de kant en gaan we aan de slag voor ons 2e wondertje! Kijk er echt ontzettend naar uit. Nog eventjes en we kunnen gaan beginnen. Dit is mijn laatste pilmaand! Wie weet is het wel weer meteen raak? Misschien moeten we er nu langer over doen? Ik vind het zo spannend! Misschien als we geluk hebben mogen we dit jaar een broertje of zusje voor Lieve krijgen Op naar de klusmaand
Hoi hoi, Veel succes meid, hopelijk zijn jullie snel zwanger! En sluiten jullie dat jaar af met een kleine in jullie armpjes Groetjes Jet
Haha ja wie weet! Ik zei zo gisteren tegen mn man; Wie weet lig ik volgend jaar wel te puffen tijdens het vuurwerk haha Of hebben we een klein wurmpje erbij! Heb echt weer helemaal zin in de zwangerschap en zelfs bevallen haha En ik maar roepen tijdens de bevalling van Lieve;Ik doe het NOOOOIT meer En nu kijk ik er al weer naar uit Vrouwen haha
Heel veel Succes en idd hopelijk heel snel een broertje of zusje voor jullie Lieve Een vruchtbaar 2008 gewenst