9 dpo krampen.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 7 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.666
    1.603
    113
    Vrouw
    Hallo meiden

vandaag dus 9 dpo en k heb al een dag of 2 last van menstruatiekrampen alsof het elk moment kan doorbreken. Nou test ik al 2 dagen extreme tuurstrepen…

nog meer meiden dit gehad die op 9 dpo negatief / extreem tuur hebben getest maar wel enorme krampen hadden en paar dagen later toch zwanger bleken?

2. DBoer

DBoer Bekend lid

4 jan 2022
    825
    806
    93
    Vrouw
    Ja, precies dit had ik. Vanaf 6/7dpo was ik echt behoorlijk kramperig, op 9dpo voor het eerst getest en was echt een heeeell licht tuurstreepje (wat heel logisch is voor 9dpo, dat is ook nog heel erg vroeg). De daaropvolgende dagen liep het streepje bij mij mooi op. Hopelijk lopen ze bij jou ook op!

Roxy1994 vindt dit leuk.
  3. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Bij mijn 1e zwangerschap heb ik een paar dagen voor NOD tot 6 weken af en aan hele heftige krampen gehad.. dat ik me af vroeg, zit dit wel goed? Alsof ieder moment een hele heftige menstruatie kon losbarsten. Heb toch echt een mannetje naast mij liggen dat slaapt.

Roxy1994 vindt dit leuk.
  4. cappuchino

cappuchino Actief lid

1 mrt 2022
    218
    160
    43
    Vrouw
    Ik heb deze keer ook zo'n beetje vanaf de eisprong (of het was toch de innesteling, ik durf het nog niet te zeggen) erge menstruatieachtige krampen gehad tot een paar dagen voor mijn NOD. Ik bleef toen nog wel negatief testen. Er kwamen wel langzaamaan meer kwaaltjes bij en uiteindelijk op mijn NOD een positieve test.
    Ik had echt pijn aan mijn baarmoeder, ook geslachtsgemeenschap deed enorme pijn in die dagen.

Roxy1994 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina