Ik snap er niets van....!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Debbie21, Feb 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Debbie21

Debbie21 Lid

Jan 15, 2008
    24
    0
    0
    Hoi hoi,

Pfff... Ik snap er niets van! dit is de 4e ronde en heb de vorige 3 maanden een cylcus gehad van 29-31-30.. Vandaag is mijn 31e dag..
    Normaal gesproken heb ik voor ik ong moet worden last van choco-vreetbuien, poetsbuien, al wat krampjes enz...
    En nu deze keer helemaal niets! :(
    Ik heb deze keer voor de eerste keer een ovulatietest gebruikt en heb pas op mijn 19e dag een positieve test gehad... heb altijd last van mijn tepels rond die tijd, maar nu nog steeds! het is allemaal wat gevoeliger, en ben ontzettend moe...Nu ben ik vannacht 2 x mijn bed uit moeten rennen omdat ik moest overgeven, vanmorgen weer een keer overgegeven en voel me nu niet echt happy... ook zie ik er niet uit! Zit vol puistjes en bultjes in mijn gezicht! :(

Zou ik dan gewoon iets verkeerds gegeten hebben of ben ik zwanger?
    Nu net een test gedaan maar deze is negatief....Pff.. wat duurt het allemaal lang he, als ik dan toch ong moet worden laat het dan nu maar komen want dit schiet ook niet op he....

Nog meer mensen die s'nachts ziek zijn ivm zwangerschap?

Zo, dat moest ik even kwijt! haha :D

Liefs,

Debbie

2. Niet meer actief

Als je een posi ovutest had op dag 19. is je ei gesprongen op dag 20 of 21.
    Dus nog veel te vroeg om te testen hoor ;)

Je moet zeker wachten tot dag 35 van je cyclus.
    Succes!

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    hey als je dag 19 een positieve test gehad hebt zou het volgens mij nu nog een beetje vroeg zijn om te testen. Tel 14 dagen op bij die 19 en dan zit je op dag 33. dan zou je nu dus te vroeg getest hebben. Zou dus heel goed kunnen dat je over een paar dagen wel een positieve test hebt!

4. minny1985

minny1985 Actief lid

Jan 25, 2008
    260
    0
    0
    hoi debbie,

voelt best goed he... effe alles van je eigen afschrijven.
    ik heb het ook gehad vier maanden lang werd ik niet ongesteld
    toen ben ook heel erg misselijk geweest maar helaas bij
    mij was het negatief :( hoop voor je dat het bij jou raak is.

zal voor je duimen!

groetjes

5. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Mijn tip? Uitzieken. Want er heerst ook een buikgriep. Lekker in je bed blijven dus. Moeilijk is dat he? Niet weten waar je aan toe bent als je zwanger wilt worden... Steeds twijvelen bij alles wat je voelt.

Hopelijk heb je over een paar dagen alsnog een positieve test!

6. Debbie21

Debbie21 Lid

Jan 15, 2008
    24
    0
    0
    Tja, dat is het hem juist, ik ben niet ziek... het is nu ook over... erg vreemd...
    Maar bedankt jongens! Weer wat goede moed hier! haha
    Wie weet over een paar dagen een posi test!
    We wachten het nog gewoon even af... :D

Trouwens, die tests van de kruidvat waren deze nou juist erg gevoelig of juist niet? Welke test kan ik anders het beste pakken? Enig idee?

Liefs,

Debbie

7. Stefys

Stefys Actief lid

Jun 20, 2007
    138
    0
    0
    @ Debbie: Ik hoop dat je binnenkort een posi test in je handen hebt..

Hier nog zo iemand, die er toch weer een beetje gek van word.
    Voel me al een paar week moe moe en nog es moe! Mijn borsten zijn gevoelig en af en toe voel ik steken. Mijn cyclus zit op dit moment op dag 56, mega lang dus. Vorige maand 55. Pff wat moet ik daar nou weer mee. Mijn temp is wel aan de lage kant, dus je zou denken komt zo een ongi aan.
    Maar nog steeds niks dus! Is trouwens maar een kleine kans dat ik zwanger zou zijn. Ivm klussen.

Ik wacht maar geduldig af.

8. sabrine

sabrine Actief lid

Jun 11, 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Veel suc6 ik had precies hetzelfde maar ben gisteren toch ongie geworden

Liefs Sabrine

9. Debbie21

Debbie21 Lid

Jan 15, 2008
    24
    0
    0

Maar wil dit dan zeggen dat ik een langere cyclus heb deze maand?
    Ik ben erg regelmatig ong geweest de laatste 3 maanden...
    Maar weet natuurlijk niet wanneer ik toen een eisprong heb gehad...
    Het is toch niet zo dat je altijd 14 dagen na je eisprong ong wordt?

Liefs,

Debbie

10. Sammiej20

Sammiej20 Actief lid

Jan 8, 2008
    101
    0
    0
    hm hier nog een al is het wel pas mijn tweede ronde. Eerste ronde was 32 dagen maar nu inmiddels paar dagen laten nog steeds niks daar.. Test zaterdag gedaan negatief.. Er zit dus niks anders op dan afwachten. Over een paar daagjes nog maar eens een test ertegen aan gooien en als die negatief is dan zou ik neem ik aan wel een langere cylcus hebben? Hoop alleen dat als het niet posi zou zijn dat het dan snel komt zodat we na de volgende ronde kunnen haha. Succes

11. Niet meer actief

Het zou best kunnen dat je dan een langere cyclus hebt, het ligt natuurlijk aan je luteale fase.

Maar ook ben je pas gestopt met de pil dan kan je cyclus nog verschillend zijn.

12. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    het kan best zo zijn dat je cyclus niet altijd hetzelfde is.
    Dat heb ik zelf ook ondervonden. Yes, dacht ik dan, al een paar dagen overtijd, dus testen. Maar nee, negatief. En even later weer ongesteld. Kijk maar onderaan bij mij cycli.
    door temperaturen kan je wel een beetje uitrekenen hoelang je cyclus wordt, dat doe ik nu dus ook.
    En ik las ergens dat je na je ei 10 tot 16 dagen moet tellen tot je NOD.
    ik hoop voor je dat je zwanger bent, succes!

13. Debbie21

Debbie21 Lid

Jan 15, 2008
    24
    0
    0
    Hallo ben ik weer...

Heb vandaag telkens als ik iets gegeten heb dat ik misselijk wordt... Zojuist dan ook mijn avondeten overgegeven... Bah...
    Ik ben verder helemaal niet ziek... en voel me vreemd..
    Ik kan het ook niet uitleggen, heb vaak zo'n huilgevoel!
    Ik word echt gek van mezelf!

Maar toch maar even wachten met testen tot vrijdag of zaterdag...
    Fijn zeg dat je hier even je ei kwijt kunt..! :D

Liefs,

Debbie

14. Debbie, na het weekend testen is eigenlijk het beste idee. Ik heb namelijk bijvoorbeeld voor jou mijn eisprong gehad (ong. dag 18/19) en mijn NOD is pas zondag. Dus die van jou zal waarschijnlijk pas daarna komen.

Matcare Ulta testen zijn heel gevoelig, die geven al een klein beetje HCG weer (wel genoeg voor een zwangere hoor). En van kruidvat testen weet ik niet of ze gevoelig zijn, sorry.

15. Stefys

Stefys Actief lid

Jun 20, 2007
    138
    0
    0
    @ Debbie: Hoe is het nu dan?
    Maakt je lichaam je al helemaal gek?

Hier in ieder geval wel. Hoewel ik dit meerdere malen heb gehad, slaat de twijfel toch wel weer toe.
    Gister ochtend bij het afvegen beetje rood. Toen ik wat dieper ging, nog meer. Dus dacht ok ongi geworden op naar de volgende ronde.
    Tampon in gedaan en niet meer aan gedacht. Toen ik 's avonds naar toilet ging heeel klein beetje bloed aan tampon. En afgelopen nacht nog niks gebeurt.. Inmiddels al op dag 58. En dan kan ik wel een hoop symptonen op noemen die ik voel, maar ik weet hoe mn lichaam me voor de gek kan houden... Kan alleen maar afwachten...

*zucht*

16. Stefys

Stefys Actief lid

Jun 20, 2007
    138
    0
    0
    Dag 58 een heel klein beetje bloed verlies.
    Raar dat het niet door zet, heb ik anders nooit.
    Dag 59 (gister) hele dag nergesn last van gehad.
    Toch maar een test gedaan en die was negatief.

Nou dan mag het van mij ook wel komen nu!

Share This Page