hey dames, ik heb 3 dagen geleden 2 zwangerschapstesten gedaan, en ze zijn alle 2 positief. maar ik heb nog 1 dag voor mijn menstruatie. ik ben wel heel moe en soms misselijk. ik heb ook mnsturatie pijnen in mn onderrug onder in mn buik enzo. Ik weet niet hoe en wat ik moet denken en voelen. ik wil heel graag een kindje, ik ben toch gewoon zwanger dan?
Dan ben je zwanger hoor ! Die krampen komen van het oprekken van je baarmoeder. Wel is het zo dat als je voor je ongesteldheidsdag test, het kan gebeuren dat iemand toch ongesteld wordt...maar dan was je wel zwanger! Idd over een paar dagen nog een testje! Gefeliciteerd
haha yessss, ben super blij. ja moet morgen eigenlijk ongesteld worden. maar de laatste 3 maanden word ik steeds 2/3 dagen eerder ongesteld. het begon bij de 10e, toen 8 en nu 4. maar moet ik er da vanuit gaan dat ik deze maand ook eerder ongesteld zou worden? dus toch overtijd ben of?
Ossien, Spannend!!! Die menstruatiepijn heb ik ook hoor (buik af en toe, rug constant zo'n zeurderig gevoel) En zie mijn banner
Hallo Ossien, Ik heb exact hetzelfde. Vandaag 2 testen gedaan (over 2 dagen moet ik eigenlijk mijn menstruatie krijgen) en ze zijn beiden positief, al na een halve minuut een + en erg helder. En dan slaat de twijfel toe; heb krampen in mijn buik, misschien word ik toch ongesteld? Is het handig om morgen naar de dokter te gaan om het zeker te weten? Of kan deze niks anders doen dan wat ik zelf gedaan heb? Volgens de menstruatiekalender zou ik nu 21 dagen zwanger moeten zijn............... Hopelijk kan iemand mij helpen! Groetjes Sanne
Normaal gesproken gaat de dokter niets anders doen dan je zelf al gedaan hebt, dus het heeft weinig zin om daarnaartoe te gaan. Je kunt ze natuurlijk wel even informeren. Dan staat het daar in het systeem en als je medicijnen gebruikt kunnen ze er rekening mee houden. Het is bizar en onvoorstelbaar, als je ineens met die positieve test(en) in je handen staat. Ongelooflijk ook, maar geloof het toch maar. Jullie zijn zwanger! Meld je vast aan bij moeders voor moeders, als je daaraan mee wilt doen. Ga op zoek naar een verloskundige bij je in de buurt en vraag of je vast een afspraak kunt maken. en pas als je de echo ziet, ga je het een klein beetje geloven... Gefeliciteerd!
spannend maar denk echt dat je zwanger bent. Bij mijn eerste had ik ook een rare cyclus en voelde alles als ongesteldheidsklacht! En toch groeide er een baby.. ga dus maar lekker genieten het zit vast goed! van harte
Bedankt voor jullie reactie! Gisterenochtend toch maar de dokter gebeld, bleek ie ziek te zijn, grr........... Nouja, zoals jullie al zeiden, hij kan wrsch toch niet veel meer doen. Gisterenochtend dus de 3e test gedaan, wederom positief. Doordat ik zoveel lees hier op het forum dat er veel vrouwen zijn die dan toch ongi worden, blijf ik twijfelen en ben ik onzeker. Vanochtend 4e test gedaan (omdat ik vandaag ongi moet worden, dus hoezo obsessief?) om te weten wanneer ongeveer de bevruchting heeft plaats gevonden. Test is van CB en wederom positief, en er staat 2-3 (weken geleden dat bevruchting heeft plaats gevonden). Slaap al 3 dagen weinig en voel me continue zenuwachtig, omdat ik zit te stressen (en te hopen) dat ik niet ongi ga worden. Ben mezelf gek aan het maken! Verstandelijk weet ik dat ik het gewoon de tijd moet geven maar gevoelsmatig............ Ben overigens 6 maanden gestopt met de pil (na 15 jaar deze te hebben geslikt) en heb een korte cyclus (eerst 24, toen 23 en nu al een tijdje op 22 dagen). Zucht...........