Misschien een domme vraag hoor... Volgende week dinsdag de eerste echo om te kijken hoe ver ik echt ben aangezien dit tussen de 4 en 8 weken kan zijn of misschien wel langer. Nu dr wellicht wat domme vraag. Moet ik dan wel nog naar de huisarts om bloed te laten prikken voor hcg? Dit met mb dochter wel gedaan omdat ik 2 maanden ervoor een miskraam had.
1x bloedprikken heeft geen zin Daarvoor moet je vaker prikken om de oploop te bepalen. Maar vanwaar de twijfel tussen 4 of 8 weken
Ik ben niet zeker van mn laatste menstruatie. Begon 25 mei met oud bloed verlies, Dat heeft 4 weken aangehouden en maar 1 dag helder bloedverlies. Normaal ben ik 7 dagen ongesteld met heftige buik en rug krampen en flink helder bloedverlies
Dinsdag 25-7 gelukkig een echo om te kijken hoe ver ik ben. Vind het lastig omdat ik bij mn dochter precies op de dag af wist wanneer het gebeurd was hihi. Wil gewoon weten hoe lang we nog in de echte gevaren zone zitten.
Ja ik kan me ook niet voorstellen dat het zo kort is. Bij mijn dochter had ik met 4w4d maar een tuurstreepje
Die is knal en zou zeggen dat je tijdens die test rond de 5 weken zit. Maar lastig on te schatten omdat hcg zo'n verschillend verloop heeft per persoon en per zwangerschap.