Ik zie heel duidelijk een streepje, hoef mijn tablet niet eens dichterbij te halen! Gefeliciteerd. Wat vreselijk wat jij hebt meegemaakt en dan nog wel 2 keer . Mag ik vragen hoe het is gekomen, waren je dochtertjes ziek? Begrijp volkomen als je niet wilt antwoorden daarop hoor! Ik hoop op een voorspoedige zwangerschap en geboorte.
Mijn 1e dochter was idd erg ziek (hersenbloeding in mijn buik gehad + 2 hartafwijkingen) Zij is 4 maanden oud geworden. Mijn 2e dochter is eigenlijk overleden door het ziekenhuis. Ze is met 28 werken geboren, pre-dysmatuur. Alles ging hartstikke goed behalve dat ze niet kon slikken (geen slikfunctie). Dat waren we dus me bezig, ze heeft allerlei onderzoeken gehad, van top tot teen, ze kwam maar niet van de beademing omdat ze anders steeds stikte in haar eigen speeksel. 17 december hadden ze haar te diep geintubeerd waardoor ze een longbloeding kreeg en dezelfde avond al overleed. Al met al zeggen ze in Groningen dat het een instellingsfout is geweest (dus de vroeggeboorte, dat de bloedsdoorloop niet goed was in de navelstreng, het niet kunnen slikken etc). Daar moet je het maar mee doen.... :'( Zij is 3 maanden oud geworden.
@TrotseMama1990, ik kan alleen maar zeggen, wat een nachtmerries, hoe kom je dat ooit te boven. Heel veel sterkte en hopen op een "fijne" zwangerschap.
Ik zie op allebei de testen een streepje. Ik hoop dat ze de komende dagen mooi gaan oplopen en dat je een mooie zeangerschap mag hebben. Na alle ellende die je hebt meegemaakt.
Jij moet een hele sterke vrouw Zijn! Heel veel sterkte! Ik zie n duidelijke streep ik hoop dat deze zwangerschap voorspoedig mag lopen! Geniet ervan!
@TrotseMama1990 Ik weet niet wat ik lees. Wat afschuwelijk! En dat je zwanger bent gun ik je nog meer dan dat ik het mezelf gun. Ik wens je het allerbeste!!!!!
Jemig... dat je twee keer een kindje hebt moeten verliezen... ondraaglijk! Wat erg! Ik zie zeker een streepje, op de tweede foto ook best goed! Ik hoop dat ze heel mooi op gaan lopen!
Ik krijg echt kippenvel van jullie lieve warme reacties. Vanavond kon ik het weer niet laten (angst)... En kunnen jullie kijken of jullie hetzelfde zien als mij? Links is van vanmorgen... Rechts van zonet. Volgens mij word hij wel donkerder...Maar misschien beeld ik me dat wel in, ik durf toch niet teveel te hopen door mijn verleden. Vandaar dat ik jullie ff laat meekijken.. Help
Wow die test moet gewoon een knaller worden, dit verhaal mag niet ook zo oneerlijk eindigen. Ik duim mee voor oplopende testen!!
Ik weet het maar toch ken ik veel dames via internet die smorgens een veel lichtere test hadden en savonds toch een knaller dus ik was stiekem benieuwd. Maar idd morgenochtend doe ik mijn sensitest die al vanaf 6 dagen voor nod gedaan kan worden. Morgen zit ik 2 dagen voor mijn nod
Ik herken dat vele testen wel ik vind/vond het fijn, alsof ik wat mee kon kijken. Alleen soms waren ze ineens niet zo duidelijk en dan flipte ik 'm dus probeer rustig aan te doen! Ik ben positief erover, letterlijk en figuurlijk!
Misschien is het zo duidelijker, de bovenste action test is van gister, de 2e van vanmorgen. De onderste een sensitest
Action test is opgelopen hoor gefeliciteerd meid!! Maar die andere is toch een predictor en geen sensitest