Mijn laatste menstruatie is begonnen op 10, maar rond 23-27 maart ineens bruinverlies (terwijl ik dat nooit heb). (Zie andere topic ). Voor de rest is mijn cyclus erg onregelmatig en varieert van 28 tot 45 dagen.
Ik zou even een andere test doen dan een plustest. Lees hier de laatste tijd goede berichten over de predictor early. Zelf altijd kruidvat 2 voor 5,- gebruikt. Maar denk dat ie positief is!
Zie hem staan zonder te turen Dus positief Zal idd over 2 dgn nog eens testen met een predictor express Zijn gevoelig en geven prachtige strepen Je bent in ieder geval wel zwanger
Beetje achtergrondinformatie: Mijn laatste menstruatie is begonnen op 10februari(!!) maar rond 23-27 maart ineens bruinverlies (terwijl ik dat nooit heb). (Zie andere topic ). Voor de rest is mijn cyclus erg onregelmatig en varieert van 28 tot 45 dagen.
Graag gedaan en het mooie is dat je die kan bewaren voor in het baby album Gefeliciteerd met je zwangerschap
Ik ben bang dat dit het valse streepje is helaas Hij is niet mooi strak en breed, maar meer groezelig zoals hij eruit ziet bij een valse streep. Ik vind de felicitaties hierboven echt extreem voorbarig.
Hij kwam niet gelijk maar na 2 min ongeveer. Binnen 3 min heb je het resultaat staat in de bijsluiter.