Ik kom er maar niet uit brr Ben nu 28 weken, maar wil nog een mutsje en knuffeldoekje met naam bestellen En voor het geboortebord pfff... Dus helppp We willen graag met een D en aparte jongensnaam Grote zus heet Jailey We hebben zelf in gedachte: Dylano, Devano, Djaino (uitspraak met de ai dus niet de ee) maar nog steeds niet zoiets van jaa dat is DE naam.. word dr helemaal gestresst van!!
Waarom met een D? Ik vraag het omdat Jailey dicht tegen de uitspraak van Dj aan ligt. En ik dat denk dat er dan mooiere beginletters zijn te vinden die bij Jailey passen.
Mijn naam begint met een J en mn man zn naam met een D.. en heb een mooie tattoo laten ontwerpen met de J en de D en die staat dan voor ons allemaal haha
Zitten zeker mooie tussen.. zoals Davino, Dyano... maar lijkt zoveel op Diana.. nu had ik weer Dyaro.. ohh vind t zooo moeilijk! Wrom was de eerste zoo makkelijk haha
Volgens nij heet tegenwoordig iedereen Jayden.. en het zoontje van vrienden heet al zo en t lijkt veelte veel op Jailey haha
Djavi, Davi? Moeilijk he!! Wij komen er ook niet uit... hou wel een beetje van dezelfde namen als jij