twijflen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lieverdjuh, 6 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieverdjuh

    Lieverdjuh Bekend lid

    10 aug 2006
    568
    0
    0
    hallo,

    mijn dochter is nu 4 maanden.
    toen ze haar tweede prik kreeg was ze verkouden maar ze hebben toen gewoon geprikt, die mevrouw van het CB zei dan heeft ze alles in een keer.
    ze had toen ook 42 graden koorts , dit was allemaal al rond 9 augustus bezig!
    nu ben ik al een paar keer met me dochtertje naar de dokter toe gegaan om haar na te laten kijken ook bij het CB.
    maar iedere keer zeggen ze zo bouwen kleintjes weerstand op , en verkouden kan geen kwaad.
    nu is ze al een week niet te genieten en wilt ze alleen maar slapen , ze slaapte bijna nooit overdag (tja hazenslaapjes) maar nu slaapt ze soms echt 2 a 3 uur lang overdag.
    voorheen dronk ze ook altijd haar flesje leeg nu doet ze dit niet iedere keer soms laat ze 60 of 100 staan en ik geef 220 cc met 6 scheppen voeding.
    ze lacht nog wel maar ook niet zoveel als voor die prik.
    wat moet ik hier nu mee , ik maak zo druk! en ik ben zo bang dat ik haar te kort doe.
    ze wilt zelf iedere keer slapen maar ik praat mezelf een schuld gevoel aan.


    dan heb ik een nog een vraag.
    ze krijgt nu fruit en groente hapjes moet ik dan een fles laten vallen.
    ze krijgt 5 flessen per dag.

    groetjes
     
  2. Lieverdjuh

    Lieverdjuh Bekend lid

    10 aug 2006
    568
    0
    0
    niemand ?
     
  3. Loewiese

    Loewiese Actief lid

    15 okt 2006
    124
    4
    18
    DAt ze d'r flesjes niet meer op drinkt kan natuurlijk er ook aan liggen dat ze fruit en groente krijgt., al is dat misschien nog niet zoveel nu ze nog zo jong is. Naar 4 flesjes zeggen ze normaal bij 5 maanden of 7 kg bij mijn cb, maar verschilt per kind.
    Het kan ook een sprongetje zijn dat ze niet zo vrolijk is. Een paar uur slapen overdag is op zich heel erg normaal voor een baby van 4 maanden. Ik weet dat mijn buurmeisje de eerste maanden overdag nauwelijks sliep en later heel veel (nu 14 maanden en nog steeds 2x2,5 uur).

    Ik weet het niet hoor, maar het hoeft niet iets ernstigs te zijn meteen. En je hoeft je zeker niet schuldig te voelen als ze slaapt, is juist het allerbeste! Lekker laten slapen dat is heel gezond en een uitgerust kind is ook vrolijker
     
  4. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Tijn slaapt sinds zijn eerste prikjes ook veel meer. Hij slaapt sinds die dag ook door. Ik heb geenidee of het ermee te maken heeft! Vandaag 2e prikjes gehad, ben benieuwd.
    Ik heb niet het idee dat hij wat mankeerd, maar als jij het idee heb dat het niet helemaal lekker zit, zou ik gewoon naar de HA gaan! Al is het alleen voor je eigen gevoel!

    kus miek
     

Deel Deze Pagina