hoe kun jij deel 2 al gezien hebben dan ? volgens mij komt ie in amerika ook pas in november uit toch ?
Goodmorning Er is een nieuwe clip vrij gekomen, de mensen die het boek kennen, weten wat er in deze scene gebeurd http://movies.yahoo.com/video/ymovies-6393699/the-twilight-saga-breaking-dawn-part-2-clip-strongest-30946344.html Wie gaat er winnen? Emmett of Bella?
Oh en nog 1 tv clip Robert Pattinson Life: New 'Breaking Dawn Part 2' TV Spot 'Alive' - with new scenes Spannend!!! is het al 13 november????
Een marathon is niks voor mij, dan ben je fris voor de delen die je al gezien hebt en zodra de nieuwe begint ben je helemaal gaar.. Nee, ik ga gewoon alleen voor de nieuwe! Ben heel benieuwd.
Nog maar een paar dagen in spanning afwachten. Kaartjes zijn hier gereserveerd voor 16 november. Nog 10 dagen dus hihi. Tijd mag van mij nu wel even vliegen hoor
Ik vind het zo jammer dat zij vrijwel hetzelfde uitziet als in voorgaande films. Dat sluit totaal niet aan met de beschrijving in het boek.
Wow coole clip! Ik vind Bella er toch wel anders uitzien hoor, beetje strak haha Maarja het is ook best moeilijk om dat na te doen zoals het in het boek beschreven word. Je kan iemand niet opeens oogverblindend prachtig en wouw maken. Maar vind dat ze het best netjes gedaan hebben.
Ik had veel meer make-up effecten verwacht. Natuurlijk kunnen ze met make-up/ extensions enz een actrice heel anders laten uitzien.
ja eindelijk! di 13 november zit ik netjes om 21.45 in de bios voor de mini marathon van breaking dawn part 1 en daarna part 2 woehoeeeeeeeee!
Weet niet of het al een keer gezegd is maar het boekje: het tweede korte leven van Bree Tanner is bij de action te koop voor 1 euro.
He meiden, Even een vraagje. Ik heb een tijdje geleden de 1ste twilight op tv gezien (kwam toen op tv). Ik zou de rest ook een keer willen kijken. Wie kan me helpen aan de volgorde van hoe ze lopen. Welke is deel 2, 3 enz. En zijn ze gewoon te verkrijgen in de videotheek of wie heeft er een ander goed idee om eraan te komen?