Ja, precies, tijdens de film praat je toch niet zoveel. Kom ik hier daarna wel kletsen over de film..
@ Kiekies balen meid, ik hoop dat de punctie dan meevalt @ aha weer wat geleerd @ suus1983 Ik zal wel voor de eerste dagen reserveren Ze verwachten hier in Den Haag tenminste een grote opkomst wat ik begreep van de pathé medewerkers
Ik zou ook eerst naar de marathon gaan, maar schoonzusje zag het toch niet zitten tot zo laat. anders had ik nu in de bios gezeten en over 8,5 uur het nieuwe deel gezien!! haha. Nu ga ik morgenavond met manlief, whaaaaa!! Ben nu alle delen weer aan het kijken, dus hou mijn eigen marathon. Degene die naar de marathon gaan zitten nu in de bios dus.
Ik ga naar mini marathon: Breaking dawn part 1&2 Eerste 3 films zaterdagavond thuis al gekeken ivm borstvoeding
Net thuis van marathon..... Wooooooooow gaaf!!! Vooral het einde, zat me echt op te vreten haha enorm goed verfilmd! Zal verder niets verklappen hihi
HIJ WAS GEWELDIG!!!! De cast en bill condon en de rest hebben echt goed werk geleverd en idd geen een fan is teleur gesteld. En als ik dat zeg...Ik ben toch aardig kritisch.
ik ga vrijdag.. Marathon werd toch iets te lang voor mijn puberende zusjes op z'n doordeweekse avond.. We gaan vrijdags om 18.00 Met lekkere hapjes op de bank het eerste deel kijken en dan gaan we later naar de bioscoop zoveel zin in!
Hier is het ook zover.... vanavond om 18.30 uur. Kan niet wachtennn..... whaaaaa.... Was het niet moeilijk op het einde? Zo van einde verhaal, geen vervolg meer?
Jep Charise, doosje tissues mee. aan de ene kant super blij dat de film eindelijk uit is, maar aan de andere kant twilight ten einde, shit ga het enorm missen en het hele circus erom heen. Niet zoals elk jaar je op een film kunnen verheugen, elke teaser kijken en nieuwsbericht lezen. Denk dat de cast het ook wel moeilijk heeft gehad als je hun berichten zo leest en hoort. Yep ben een echt twihard
ben pas sinds deze week fan hahah heb op tv afgelopen zaterdag een aflevering gezien alles binnen gehaald en vandaag breaking dawn part 1 gezien wil nu al part 2 zien haha