Ik wil echt die box hebben straks. Doe ik de marathon thuis nog eens lekker over hihi. Ik moet wel zeggen dat die marathon een beetje in mijn hoofd is blijven hangen. Ik zit nu op mijn werk maar moet nog steeds terug in de realiteit komen. Maar voor nu blijf ik gewoon nog even lekker in Forks haha.
Nou ik sleep mijn kerel ook mee hoor zaterdag! Heb dat bij die andere ook gedaan. Wij hebben ook alles op Blu Ray, dus vanavond ga ik die weer lekker bekijken. Zin in zaterdag!
Oh dames ik ben stikjaloers! Ik moet nog even wachten want ben in het buitenland! En no way dat ik het in het Frans wil zien
ik wil oooowk! Ik ga mijn vriend maar eens meeslepen. maar helaas wordt dat pas over 2 weken ivm oppas :S
Oohh meiden, ik krijg 'm niet uit m'n hoofd, echt bizar haha. Heeeeeel de tijd denk ik aan niets anders dan Twilight. Enne ja het boek is wel anders ja, maar toch de grote lijnen lopen wel overeen. En inderdaad een geweldige twist!
Morgen rond deze tijd ga ik hem eindelijk bekijken yeeeeeeh Ff tussendoor hoor, zit met mijn hoofd in de wolken, vanavond geslachtsbepaling gehad, ik krijg een dochter