Team Edward!!! Maar ik kan niet ontkennen dat Jacob toch wel een goddelijk lichaampje heeft hoor Maar Edward is leuker Ben nu Morgenrood aan het lezen!
klopt, geweldig lichaam, maar toch.....die kop van Edward.......kwwwwwijl! Ik kijk liever de films...ben niet zo'n boekenlezer...
nee het zijn niet de hormonen mamakitty .. Vind die gast in zowel RL als in twilight helemaal geweldig En idd dat lichaam van Jacob mag er wel wezen, poeh poeh ...
Ben het helemaal met je eens Chantal.... Ik heb me zelfs over laten halen om volgend jaar naar engeland over te vliegen om hem te ontmoeten tijdens een evenement *voel mij nu net een puber* Dus hier TOTALY : TEAM EDWARD
Het is in het weekend van 29 April 2010 / 2 Mei 2010 in Londen. Een soort conventie zeg maar! Is wel erg prijzig .. kaartjes zijn 85 pond en als je ook nog een meet en greetje wil moet je zo'n 30 pond per castlid neertellen! Maar dat heb ik er nu wel voor over,!!! Maar je mag mee hoor! Ik laat vriendlief thuis en ga lekker in mijn upje!
Ik bedoel natuurlijk 2011 Een beetje gezelschap vind ik wel leuk hoor! Maar inderdaad niet van een man! Hij blijft thuis om op de kindjes te passen en ik mag lekker een heel weekend voor mezelf! Ik had zoiets van..ik zal daar wel allemaal meiden ontmoeten, maar altijd leuker om daar met een landgenoot te zijn!
hier ook een mega twilight fan!! maar ga niet naar de marathon. heb ze al zo vaak gezien. dan wil ik liever gelijk eclips zien! daar ben ik veel te nieuwsgierig naar. anders ben ik bang dat ik aan het eind van de avond te moe ben en in slaap val bij de film waar het om gaat
dat heb ik dus ook. ik vond lotr al te lang duren, ben in slaap gevallen.. 3 films achter elkaar trek ik niet, en heb 1 en 2 op dvd, dus zou een beetje jammer zijn als ik 3 mis omdat ik lig te pitten.. enne ook hier team edward! al heeft jacob wel een erg mooi lichaam.. trio'tje dan maar
Ja voel me ook af en toe net weer een puber met heel dat Twilight gedoe. Zit nog te kijken om naar de Marathon te gaan. Even kijken of mijn vriendinnetje oppas kan krijgen voor haar zoon en dan gaan we lekker met zijn 2en erheen. Neem de dag erna lekker vrij. Maar ze zijn alle 2 leuk om naar te kijken, maar mijn voorkeur is ook EDWARD en RL mag hij er zeker ook wel zijn hoor.
Niet de boeken gelezen??! Wow meid, dan mis je echt wat! In de boeken gebeurd zooooooveeeeeeeeeel meer en wordt het ook net anders en spannender! Het wordt verteld vanuit Bella's oogpunt (net als de films). Ben gek op de films, maar die boeken moet je niet missen hoor