vergrote hartkamer?? ervaring???

Discussie in 'De lounge' gestart door luuus, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luuus

luuus Niet meer actief

hallo meiden,

ik moet even wat kwijt en hoop misschien wat meer informatie te krijgen van mensen die iets herkennen?

ik heb afgelopen donderdag een hartfilmpje laten maken omdat ik laatste tijd steeds meer last heb van een druk+ pijn op me linker borst.
    toen ik dit filmpje liet maken zei de vrouw die het maakte al dat het er niet goed uitzag. dat mn kamer teveel moeite had om het bloed rond te pompen. ik zou vrijdag de uitslag krijgen omdat de cardioloog ernaar moest kijken.

vrijdag ochtend ben ik bij me huisarts geweest en die stelde me wel gerust dat het meerdere dingen kunnen zijn en dat als het echt heel erg was ze me wel gehouden hadden, de uitslag was nog niet binnen en ze zou me bellen.

om half 5 werd ik gebeld, ze had de uitslag en ze waren best geschrokken ervan. ik moest meteen naar het ziekenhuis en ze zei ze hadden je helemaal niet mogen laten gaan.

wij naar het ziekenhuis alleen het hartfilmpje hadden ze daar niet dus ze konden niks zien. het centrum waar ze die gemaakt hadden was dicht en de huisartsenpraktijk ook. dus alles overnieuw gemaakt en toen mocht ik weer naar huis. de arts zei dat hij geen extreme rare dingen vond me hartslag was wel te hoog maar niet heel bijzonder. dus ik redelijk gerustgesteld weer naar huis.

nou heb ik vanochtend me huisarts gesproken en die had het filmpje van vrijdag bekeken en ze vond dat filmpje er ook niet goed uit zien, wel beter als die van donderdag maar wel teveel pieken. ze zei dat het ernaar uit zag dat me ene hartkamer vergroot was..

nu is ze er don pas weer dus moet ik dan langskomen om wat dingen te bespreken. we denken dat het iets erfelijks kan zijn omdat het erg bij ons in de familie zit dus daar wil ze meer informatie over + ik krijg een doorverwijzing naar een cardioloog.

nou weet ik dus echt niet wat ik hiervan allemaal moet denken, iemand die iets herkent of er meer van weet? google word ik niet veel wijzer van? maar moet ik e druk gaan maken? vind het echt maar niks allemaal, het is toch je hart.

Deel Deze Pagina