Ervaring met Beaba Bib'Expresso?

Discussion in 'De babyuitzet' started by me24, Nov 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. me24

me24 Actief lid

May 9, 2007
    121
    0
    0
    Haarlem
    Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Ik kwam het tegen en het lijkt me wel wat. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

2. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    2,035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Nog geen ervaring, maar hij staat hier boven te wachten totdat hij gebruikt mag worden.....

Hij stond al op ons verlanglijstje en op de Jonge Gezinnen Beurs stond ook een stand van Beaba. Daar heb ik hem laten demonstreren en was toen helemaal om. Eigenlijk bestaat hij uit 3 losse apparaten: een steralisator, potjes/flesjes verwarmer die je evt los kan koppelen en zo mee kan nemen en de Espresso zelf om meteen het water op de juiste temperatuur te vermengen met de voeding.

3. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Ik gebruik hem nu een aantal weken en ben heel tevreden. Ideaal ding voor op het kamertje ook zodat je niet midden in de nacht naar beneden moet. Wij gebruiken uit principe geen magnetron dus dit is een hele mooie oplossing!

4. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hier ook al enige maanden in gebruik en vind hem ideaal. Ik vind het nadeel van andere flessenwarmers (gaan meestal op stoom) is dat de temperatuur nooit constant is. Het kan de ene keer warmer zijn dan de andere keer. Met deze is hij altijd dezelfde temperatuur ideaal. En hij is super snel, binnen 30 sec is het water warm.

Als je weet hoe je koffie moet zetten met een senseo apparaat dan kun je ook met dit apparaat overweg, werkt precies hetzelfde. ;):D

5. ik heb hem gekregen maar gebruik 'm niet.. vind een normale flessenwarmer fijner! maar geef nog bv ;)

6. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ja idd hij is echt voor flesvoeding en niet geschikt voor BV.

7. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Ik heb hem hier staan, maar nog geen ervaring mee. Ik heb hem gekocht op de jonge gezinnen beurs, lijkt me echt ideaal met flesvoeding, overigens kan je er ook borstvoeding in opwarmen is mij uitgelegd bij de beabe stand op de beurs. Ik heb ook het uitdruiprek ervan, en nog wat accessoires en de glazen flessen van hun zijn ook heel mooi die heb ik ook toen maar genomen haha.. Maar met 1 kindje lijkt het me al ideaal zo snel een flesje, ik krijg een tweeling dus vandaar dat ik het een must vond voor snachts... (overdag eigenlijk ook haha)

Share This Page