Wat fijn om een stuk positiever nieuws te lezen! Wat goed zeg! Al blijft het natuurlijk heel onzeker en ik snap je angst. Maar gelukkig dat het er nu zoveel positiever uitziet! Ik blijf voor jullie duimen!
Lieve Bereke ben blij om iets positievere berichten te lezen! Ik blijf weer duimen voor jullie 2 lieve babietjes! xxx
Bereke dat is al veel positiever! ookal blijft het spannend en blijf je voorzichtig is er zeker licht aan het einde van de tunnel. Er zijn dus goede behandelmethodes. Nou meid ga maar iets meer genieten nu. Ik duim voor een gezonde afloop!
Dank je wel dames voor jullie lieve berichtjes! Ik begin iets meer terug te ontspannen en genieten maar merk dat het toch nog vaak door mijn hoofd spookt en ik bang ben. Maar hopelijk betert dit nog en mogen wij bij de 90 procent gelukkigen horen die het syndroom niet krijgen...
Hoi Bereke, Heel begrijpelijk hoor!! Had er zelf ook al aan gedacht, probeer lekker te genieten en mocht je er alsnog behoefte aan hebben, stuur me dan even een berichtje! Dan post ik het alsnog!! Succes en ik hoop met heel mijn hart dat jullie idd bij de 90% horen!! Knuffel
Hey bereke, ik zat steeds te wachten op antwoord op die andere thread maar ondertussen heb je een nieuwe...en met positief nieuws..super toch.. Ik weet dat het moeilijk is om dat negatieve gevoel van je af te schudden, is bij mij ook hetzelfde, maar laten we gewoon samen proberen om positief te zijn. Dikke kus, xx
Yasmine, ik ga dat echt proberen. Maar lukt toch nog niet erg goed. Er blijven 1001 dingen door mijn hoofd spelen en ik twijfel aan alles. Maar langs de andere kant wil ik gewoon gaan genieten. Moeilijk hé. Maar dat zal jij zelf ook wel weten hé! We zullen idd maar gewoon proberen om samen positief te blijven! We sleuren elkaar er wel door! Isolde, ik hoop dat je het echt niet erg vindt. Maar je zal het inderdaad wel verstaan waarom ik zeg "nu even niet" volgens mij... Ik vind het in elk geval héél lief dat je aanbod blijft gelden! Je bent een schat!
Hai Bereke, Wat fijn dat het gesprek bij de laser-arts zo goed verliep. Zij is natuurlijk iemand met specifiek veel ervaring met het TTS, dus een goeie bron van betrouwbare info lijkt mij . Blijf je nu bij haar voor de controle echo's of gewoon bij de vk? Wanneer is er weer een? (om je een beetje te volgen ) Veronika
Mijn schoonzus haar kindjes hebben TTS gehad. Ze zijn nu 2,5 de meiden en echt z,n lieve heerlijke meiden. Maar haar zwangerschap was echt een hel. Ik ben niet goed om het zo op papier te zetten dan word het z,n warrig verhaal. Maar ze is in leuven gelaserd. Dat was goed gegaan maar toen had de kleinste weer te weinig vruchtwater enz . Bij iedere controle was er wel nagatief nieuws. Ze heeft totaal niet kunnen genieten van de baby,s in haar buik. Ze zijn geboren bij 34 weken met een spoedkeizersnee want de kleinste hara hartje ging snel naar beneden. Ze hebben nog 4 weken in het ziekenhuis gelegen. De kleinste heeft wel een kleine hersenbloeding gehad en loopt nu iets moeilijker maar verder zijn het kern gezonde meiden.
Lief dat je eraan denkt! We zijn gisteren weer voor een echo geweest en alles zag er heel goed uit! Dus hopen dat dit zo mag blijven en dat syndroom gewoon wegblijft!
Oh Bereke, ik had je gevraagd in 'tweeling' hoe het was maar ben gewoon even gaan zoeken.. Blij dat tot nu toe gewoon alles helemaal goed gaat!! Geniet van je weekje weg en van 't feit dat je nu weet wat het zijn... Ik hoop ook dat alles goed blijft gaan!
Hallo, Hier nog een toekomstige tweelingmama uit belgie. Mij hadden ze ook bang gemaakt met tts. Ik ben al van 12 weken om de 2 weken op controle aan het gaan . Op een gegeven moment was er dus duidelijk een verschil in vruchtwater . Ik ben toen heel bang geweest maar toen we de volgende echo kregen was het terug in evenwicht . Tot nu toe gaat alles prima maar ook ik blijf bang door alle verhalen die je hoort. Ik ga naar een arts uit Genk die enkel risicozwangerschappen doet en ik ben hier zeer lovend over! Ik wens je nog een aangename zwangerschap en twee gezonde kindjes!