vrijdag eerste echo met 7w... zoooo spannend...

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by poema, Jun 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    ik heb as vrijdag mijn eerste echo. Als het goed is ben ik dan 7 weken zwanger. Als het goed is, want ik heb vier weken geleden bloed verloren... wel twee, drie dagen lang. Niet hele stralen, en niet met krampen maar toch. Had geen idee dat ik zwanger kon zijn. Tot ik de dokter erover belde. Die schreef een chemische curretage voor, maar dan moest ik eerst zeker weten dat ik niet zwanger was. En dat was ik dus wel, tot mijn grote verrassing! Zeer welkom overigens hoor! Maar nu heb ik dus vrijdag mijn eerste echo om te zien of er iets zit en of het het doet, om het maar zo te zeggen... Overigens geen bloed meer verloren sinds ik de dokter sprak, vier weken terug...
    Allemaal heel spannend dus...
    Zitten er meer mensen hier in dit schuitje? Ben benieuwd....

2. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

Feb 5, 2010
    3,399
    0
    0
    Hier niet in het zelfde schuitje, maar wel veel succes en plezier gewenst vanaf mijn kant :)

3. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    @mama van Sepp; dank! ik wil het soms ook gewoon even van me afschrijven omdat ik er met niemand over kan praten, behalve mijn vriend dan. We hopen zo dat het goed zit...
    Maar ik weet dat het nog allebei de kanten op kan gaan... word soms gek van het gemaal in mijn hoofd erover....:$

4. Sammetjen

Sammetjen Actief lid

Feb 6, 2008
    217
    1
    18
    Eindhoven
    Spannend hoor! Ik had gister mijn eerste echo, helaas nog niet heel veel te zien, dus maandag weer een echo. Je bent toch pas gerust als je het hartje hebt zien/horen kloppen! Het blijft spannend.
    Ook ik heb een beetje bloed verloren...

5. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    O, vervelend zeg. Wanneer en was het veel? Spannend, dus nog een echo voor jou. Ja, ik wilde al veel eerder, maar ze zeiden dat er dan toch nog niets te zien zou zijn. Dus nu maar even doorbijten en nog 3 nachtjes slapen... pffff....
    Heb je verder wel symptonen? Ik heb 's avonds al een megabuik... maar goed, het zou ook mijn tweede zijn.

6. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    o, bij jou ook zie ik... ;)

7. Sammetjen

Sammetjen Actief lid

Feb 6, 2008
    217
    1
    18
    Eindhoven
    Klopt, ook onze tweede, merk inderdaad ook dat mijn buik 's avonds wat boller is. Ben veel moe en in de middag vaak wat moe, vooral als ik actief ben.
    Gister na de echo was ik wel een beetje geschrokken, gelukkig hier weer veel positieve reacties gehad, dus ik ga er gewoon van uit dat alles goed is en dat we maandag een mooie echo te zien krijgen.
    Ik had voor de test wat bloed verloren en nu af en toe heel licht bij het afvegen. Daarom had ik gister een extra echo, maar ja, die wees dus niks uit...

8. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    @sammentjen: balen is dat he? dan ben je zooooo nieuwsgierig....
    Ik ben inderdaad ook erg moe en heb echt al een hele buik 's avonds. Ik heb dus ook bloedverlies gehad en ik ben ook zo benieuwd of er echt iets zit. Zou het bijna niet kunnen geloven. Jij hebt dan maandag weer een echo? Spannend....

9. Sammetjen

Sammetjen Actief lid

Feb 6, 2008
    217
    1
    18
    Eindhoven
    Gister baalde ik enorm, vond het zo lang wachten, inmiddels weer wat meer rust en vertrouwen. Ach nog een paar nachten en dan hebben we duidelijkheid. Jij gelukkig voor het weekend al!

10. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    Ja gelukkig wel. Weet al ongeveer drie weken dat die echo vrijdag is. Duren echt megalang die weken. Hopelijk heb je het weekend wat afleiding. En was jouw echo verleden week in- of uitwendig? Mijne is inwendig...

11. Sammetjen

Sammetjen Actief lid

Feb 6, 2008
    217
    1
    18
    Eindhoven
    En hoe was je echo?

12. Fayy

Fayy Niet meer actief

ben ook wel benieuwd :D

13. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    Helaas. Een lege baarmoeder. Maar nog wel positieve testen. Ze weten dus niet wat dit is. Wacht nu op telefoontje dokter hoe nu verder. Ben erg teleurgesteld... En verdrietig.

14. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Wat ongeloofelijk klote voor je, een dikke knuffel van mij!

15. leyshena

leyshena Fanatiek lid

Jan 2, 2010
    1,959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    o meisss
    dikke knuffelss

16. avon

avon Fanatiek lid

Apr 6, 2010
    1,177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    och wat een teleurstelling voor jullie zeg!
    sterkte meid!

17. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    Ja. Zeker teleurstelling. Maar ook angs voor wat dit is. Net gelijk in het zh bloed wezen prikken en moet morgen bellen voor de uitslag. Ik vind het heel weird allemaal.
    Dank voor jullie lieve woorden... Doet me goed!

18. Fayy

Fayy Niet meer actief

Heel veel sterkte!
    wel raar hoor positief getest maar niets te zien, misschien dat je het al verloren ben? toen je bloed verloor was je wel iets van 4 weken toch? dat zie je dan nog helemaal niet denk ik
    nou ja je hebt helemaal niets aan dat "misschien"
    ben benieuwd wat het dan is want je maakt je eigen toch wel zorgen hoe en wat
    ik wens je echt heel veel sterkte en hoop dat je snel een wondertje in je buik mag hebben.dikke knufff liefs x

19. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    Nou het vreemde is dat toen ik dat bloed verloor ik ongeveer mijn eisprpng had en theoretisch dus nog helemaal niet zwanger kon zijn. Moet morgen zh bellen voor uitslag bloedonderzoek. Ben benieuwd wat me te wachten staat.

20. Alita

Alita Niet meer actief

jeetje meid wat erg die onzekerheid...
    Wie weet heb je gewoon wat bloed verloren tijdens eisprong?
    Was het te vroeg voor een echo?
    Niet om je hoop te geven terwijl het einde verhaal is maar ik spreek uit ervaring dat het soms raar kan gaan!

Share This Page