Hoi hoi! Ik ben nieuw hier en had me nog niet voorgesteld. Ik ben Twinkk en ik wil eigenlijk al heel mijn leven 'mama worden'. De omstandigheden waren er steeds niet goed voor maar 2 jaar geleden besloten we dat het nu de tijd was . Echter nu bijna 2 jaar verder is deze wens helaas nog niet vervuld. We zitten inmiddels een jaar in de MMM en hebben verschillende onderzoeken gehad en ik een laparoscopie ivm een endometriose cyste die in de weg zat. Deze maand beginnen we met IUI en ik had behoefte om te praten met mensen die snappen wat je meemaakt. Vriendinnen bedoelen het allemaal ook goed maar snappen het toch niet helemaal . Korte samenvatting
Welkom op het forum, wat verdrietig dat het zo lang duurt. Ik heb geen ervaring met de MMM maar ik ga voor je/jullie duimen.
Dankjewel! Ja had het zelf heel anders voorgesteld, maar het is niet anders. Ik zie het op zich nog positief in
Hoi Twinkk, welkom, mijn vriend en ik hebben ook al een aantal jaar een kinderwens en hebben vorige week de 4e IUI gehad. Ik vind het ook fijn om met lotgenoten te praten. Vriendinnen zeggen wel eens.. het komt wel goed en het is jullie echt gegund, heel lief, maar je kunt er zoooooo weinig mee.. En je denkt ook wel eens, en wat als het nu niet goed komt? Veel succes toegewenst voor de eerste ronde IUI!