Hoi hoi, Wij zijn op zoek naar een goedkope vakantie het liefste in noord frankrijk... voor 1 of 2 weken... weet iemand miscshien iets? Liefs
Wij hebben hele goede ervaringen met vacancesoleil. Ze hebben tenten,huisjes en caravans en ze zijn heel betaalbaar. De service is ook prima, ook op bestemming. Wij hebben ondertussen al meerdere aanbieders gehad, maar vacancesoleil bevalt gewoon het beste, ook dit jaar gaan we er weer boeken voor frankrijk.
Kan aan mij liggen, maar ik vind pakweg 1500 euro voor 2 weken in het hoogseizoen in een stacaravan met 2 volw. en 2 kinderen nog niet zo heel goedkoop. Datzelfde ben je ook kwijt bij Landal, en soms nog wel wat goedkoper. Ook wij zijn dus zoekende. Zucht.
Das apart Zijn ze ineens duur geworden dan, want wij zijn vorig jaar nog 10 dagen voor 200,- naar Frankrijk geweest, een camping aan zee in hoogseizoen.
Je betaald nu al zo gemiddeld 100 euro per nacht. Ja meid, de tijden zijn veranderd. Zo krijgen we vanzelf een kredietcrisis. Maar dan wel in mijn eigen portemonnee. hihihi.
Heb net toch eens gekeken, maar ik kom niet aan de 1500,- We hebben ons oog laten vallen op een 4* camping en we zijn voor 2 weken met 2 volwassenen+2 kids 400,- kwijt.