We zijn nog op zoek naar meisjesnamen, vind het zo lastig! We hebben nu deze namen op het lijstje: Rozin Nora Gijsje Ik neig nu zelf het meeste naar Nora, vooral ook omdat die het beste past bij onze andere dochter, dan krijg je: Nyah en Nora. Maar mijn man vind Gijsje helemaal super, zijn overleden oma heette zo. Ik vind Gijsje zelf ook wel erg lief, alleen past het totaal niet bij Nyah. Wat zouden jullie denken van Nyah en Gijsje? We hadden voor een jongetje James of Ryo, Weten jullie misschien nog wat namen die lijken op Gijsje, of James en Ryo in een meisjesvorm?
Nora of Rozin! Gijsje vind ik echt niks, misschien als tweede naam? Vind de naam ook totaal niet bij de naam van jullie andere dochter passen. Rozin heb ik nog nooit eerder gehoord maar vind het wel meteen mooi klinken.
Klopt haha de naam Rozin bestaat ook niet, mijn man had hem zelf verzonnen en vonden hem allebei gelijk superleuk. Houden ook wel van aparte namen die je niet vaak hoort. Moet er trouwens nog even bij zetten dat de naam Nyah uitgesproken wordt als Najah.
Hmm lastig.. Rozin doet me heel erg denken aan rozijn, Guusje en Nora vind ik eigenlijk beide geen mooie combi met de naam van jullie dochter. Nyah vind ik wel erg mooi en bijzonder. Wat dacht je van bijvoorbeeld; Bliss Lucy Dalí Maite Marente Jolie June
Gijsje vind ik niks. Ik houd niet van zulk soort namen (Floortje, Guusje, Maartje etc.). Nora vind ik erg mooi. Rozin doet mij erg denken aan rozijn, sorry. Rozan/Rosan vind ik vele malen mooier.
Vind Rozin wel een mooie naam! Nora wel oke, en Gijsje echt niks sorry.. Misschien als tweede naam inderdaad?
Mijn dochtertjes 2de naam is Roselin misschien is dat wel wat omdat het op Rozin lijkt? Verder vind ik Nora mooi en inderdaad misschien Gijsje als 2de naam?
Nora vind ik erg leuk. Gijsje voor een meisje vind ik erg ouderwets en zou ik niet meer doen. en Rozin vind ik verschrikkelijk geknutseld en geen naam. Moet ook aan een combinatie van Robijn en Rozijntjes denken. Wat vind je van Lone?
Ik vind Gijsje het leukste en het origineelst. Rozin, dan moet ik aan rozijntjes denken. En Nora als zus ook al met N begint...naja, twijfelachtig hoor...
Ook ik moet bij Rozin aan rozijn denken En vind Gijsje en Norah eigenlijk wat te gewoontjes naast zo'n prachtige naam als Nyah.
Bedankt meiden voor alle reacties! Roisin had ik ook al gevonden vandaag. Nora valt toch af, manlief vind die niet meer zo super. Hij kwam vandaag wel nog met 3 andere namen aan waarvan ik er zelf 2 wel erg leuk vind en hadden nog een naam die we laatst al hadden dus we moeten nog even kijken. Nog 14 weken om te beslissen haha, het moet vast wel goedkomen! Het blijft natuurlijk ook wel lastig om iets te leuks te vinden waar je kindje zijn/haar leven mee moet lopen.