heb het echt even gehad

Discussion in 'Zwangerschap' started by knuffie 23, Feb 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

Jun 17, 2008
    731
    0
    0
    sorry hoor meiden maar ik moet het echt even kwijt

jeetje wat een k*twijf is die gyn zeg alleen kan nie naar een ander is geen plaats word der gezegt
    ik zal het even wat toelichten

ik ga elke 2 wk bij me huisarts voor me bloeddruk gewoon voor mezelf
    daar is die altijd keurig

vanmorgen bij de gyn geweest was die weer veelste hoog
    is spanning alleen snappen hun zelf nog niet helemaal volgens mij

dus nadat ik bij haar op gesprek was geweest en ik probeerde uitteleggen dat het door de spanning kwam dat die bij de huisarts altijd prima is en bij hun nooit

moest ik daarna nog eens meten maarja ik was zo pist (en verdrietig) dat die natuurlijk weer hoger was
    nu heb ik pillen gekregen en moet ik volgende week donderdag terug komen eigenlijk smaandags maar ik heb dan een bruiloft van me schoonzusje(volgens hun moest ik dat maar afzeggen) dus heb ik het naar donderdag verplaatst

ik weet gewoon echt nie meer wat ik nou moet denken of voelen ik voel me perfect kwa zwangerschap en de baby voel ik heel goed bewegen

sorry voor dit geklaag maar moest het echt even kwijt hoor want ik geniet zo niet en dat wil ik wel
    ik weet gewoon even nie wat ik der nou meer moet

bedankt voor het luisteren

2. nicole1982

nicole1982 Actief lid

Aug 10, 2006
    184
    0
    0
    Hoi meid

Kl#te dat je bloeddruk zo omhoog gaat bij de gyn....ik ken het, had hetzelfde bij de ene vk, bij de andere niet.

Ik zou gewoon je huisarts ffbellen en uitleggen.

Blijf wel op jezelf letten (duizeligheid hoofdpijn)

suc6

groetjes Nicole

3. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

Jun 17, 2008
    731
    0
    0
    hoi

ja doe ik ook hoor opletten op mezelf maar voel me voor de rest prima

ik heb me huisarts net gebeld en die zei dat als ik het zelf prettig vind dat ik dan gewoon kan blijven komen om de zoveel weken en dat ik die pillen gewoon moet proberen voor een week en dan kijken hoe die dan is

maar zelf vond die der ook een beetje raar

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

en toch snap ik de gyn ook wel, zij moet de regels volgen en zij ziet steeds een te hoge bloeddruk, als ze er niks aan doet heeft zij het straks gedaan en kan ze haar baan kwijt raken, maar het idee hierboven is een goed idee, overleggen met de huisarts, misschien kan die haar overtuigen.

Share This Page