Heftige druk onder linker rib

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Ramona1982, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    Het doet dus echt geen pijn maar de druk wordt wel steeds zo heftig dat ik bijna geen stap meer kan zetten en dus bijna flauw val....:(
    de huisarts heeft er na gekeken en kan niets vinden en dat geldt ook voor verloskundige....
    heb er nu al een week of 6 van en dan vooral alleen mijn linker rib,onder mijn borst ik kan de plek zo beetpakken als ik mijn borst optil
    soms weet ik echt niet hoe ik moet staan, lopen, liggen of zitten

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

wat vervelend dat je zo'n heftige druk ervaart, dat je er niet lekker van wordt. Als de huisarts en je eigen verloskundige niet weten wat het is, wordt het voor mij ook lastig. Mogelijk heb je last van je tussenribspieren. Doordat je lichaam verandert kan je daar last van krijgen. Je borsten worden groter, je houding verandert door je groeiende buik en hormonaal gebeurt er veel in je lichaam. Dit alles kan er voor zorgen dat de tussenribspieren geïrriteerd raken. Je kan eens een houdingstherapeut raadplegen en vragen of die wat voor je kan betekenen. Door bewust te worden van je houding, kunnen de klachten soms minder worden. Lastig hoor voor je! Ik hoop dat je hier iets mee kan! Succes en sterkte!

Groetjes Monique

3. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    bedankt hoor ben toch naar vk gegaan en mijn rib is gkneusd door getrap en omdat ze erg hoog ligt, verder heb ik 2 weken algehele rust voorgeschreven gekregen en moet ik naar de bedrijfarts om de uren af te bouwen ivm harde buiken:(:(:(

4. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedemorgen,

veel sterkte en succes toegewenst! Ik hoop dat je snel van dit vervelende gevoel af bent.

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina