Hallo dames, Morgenavond is het dan zover! Ik heb al 4 x te horen gekregen een jongen dus ben nu wel reuze benieuwd geworden..... Rogijuli ik zal morgen jou ook laten weten of je gelijk had. Ik ga naar rosmalen ik ben bij mijn eerste zoontje daar al geweest en vond haar echt een fijne vrouw! Zijn er meer mensen bekend met haar? Hier nog mijn echo als er nog meer mensen willen raden ga je gang Bekijk bijlage 236796 Bekijk bijlage 236797
Leuk hoor , Wij hebben woensdag geslachtsbepaling/pretecho :d Heb je zelf een voorgevoel ? Ik denk een jongen bij mij eigen Xx
Ik heb geen idee wat hier de nub is. Zie wel wat wat de nub zou kunnen zijn en dan zeg ik meisje maar dat zal dan wel niet kloppen. Ben ook absoluut geen expert. Veel plezier in ieder geval!!
Ja wij zijn er bij mijn eerste zwangerschap heen geweest! Leuke vrouw... Moest alleen in een onhandige houding liggen! Je hebt een bekent gezicht.. Ben jij toevallig kapster?
dankje wel dames denies nee helaas geen voorgevoel bij de eerste wel gehad en dat klopte maar nu niks hihi veel plezier woensdag ben benieuwd of jw gevoel klopt. @lynn new geen kapster hihi. woon je ook in brabant?
tanx.allen rogijuli snap ikk als je goed kijkt zie je.een.soort.piemeltje.maar dat.blijkt dus wat.anders te zijn hihi net echt hamburgertje gezien fotos.volgen nog. ik ben blij jongen en nu meisje
Gefeliciteerd. Wij gaan naar Vught (Vught en rosmalen samen een vestiging) toe over 4wk en 2dagen.. Ben erg benieuwd.