Uitgerekend Juni 2015

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Senneke, 15 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senneke

Senneke Nieuw lid

15 okt 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Een forum om te delen wat je wil delen, omtrent je zwangerschap.
    Zal me eerst zelf even voorstellen;

Ik ben zwanger van ons 2de kindje, ons eerste kindje is in april dit jaar geboren. Ik voel met goed, nog geen zwangerschapskwaaltjes, maarja dat verwacht ik ook nog niet zo pril in de zwangerschap.
    Een tweede kindje zo kort op elkaar is (zover dat dat kan) gepland, maar soms denk ik :$ hoe ga ik dat praktisch gezien doen, O;) ik ga het druk krijgen :D .Iemand nog handige tips, bijv: welke kinderwagen is handig / fijn.

Gr.

2. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Gezellig!!!

Hier ook zwanger van ons tweede kindje. Ietsjes minder kort op elkaar :D maar Femke moet nog een jaar worden. Ook hier zeker wel gepland :) en soms denk ik ook :$ waar begin ik aan!!! Hahahah!!! Ben, als alles goed gaat, 14 juni uitgerekend.
    Had tot op gister alleen last van gevoelige borsten, duizelig en moe na had ik ook nergens last van. Alleen sinds gister... Pfffff.... Alleen maar misselijk!!!

3. Leuk

Leuk Actief lid

28 jul 2014
    157
    66
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb gisteren positief getest! Clear blue zegt 1-2 weken zwanger.
    Mijn eerste menstruatie dag was 13 september, als ik vanaf daar reken betekend het dat ik 4.5 weken zwanger ben? Klopt dat wel?

Ik merkte het aan mezelf, omdat ik normaal pijnlijke borsten had na eisprong en nu niet, eergisteren ineens tranen, trek in vis wat ik vreemd vond. Voor mijn menstruatie krijg ik normaal ook wat meer puistjes en deze heb ik nu nog niet.

Spannend hoor meiden!

4. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @leuk: gefeliciteerd!!! Kan wel kloppen hoor. De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 7 september. Ik ben nu 5,5 week. Is het jullie eerste kindje?

5. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Ook ik ben in juni uitgerekend van ons 4e kindje... Hoop dat alles goed mag blijven gaan. Het is nog zo pril en heb helaas al 2 keer een miskraam gehad. Vind het zo spannend allemaal ondanks dat het een 4e is...

6. Leuk

Leuk Actief lid

28 jul 2014
    157
    66
    28
    NULL
    NULL
    Oja, vergeten voor te stellen uit enthousiasme.
    Ik ben 23 jaar en het is ons eerste kindje.

Zo pril nog, dus blijft spannend.

7. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Hahaha! Bijzonder he? Om voor het eerst een positieve test in je handen te hebben :). Geniet van deze mooie tijd, ook al ben je soms onzeker. Ook al is dit voor mij de tweede keer, ook ik zit in spanning en ben super onzeker. Enige wat we kunnen dien is wachten ;).

8. Wiefke

Wiefke Lid

8 okt 2014
    47
    2
    6
    @ Leuk: wat grappig ik ben net zo lang zwanger als jou! Mijn laatste menstruatie begon ook op 13 september :)

Voor ons is dit ons eerste kindje, nouja mijn vriend heeft al een dochter maar hier heeft hij sinds de geboorte geen contact meer mee. Dus voor ons is dit beide heel spannend :)

Maar poeh een 2e zo kort na de 1e is idd wel heel spannend!

9. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Bij de zwangerschapsclubs hebben we een juni 2015 groep, kom gezellig meekletsen zou ik zeggen :D

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Inderdaad, er bestaan bevallingslijsten of clubs waar je je ook aan kan sluiten.
    Dan doe ik dit topic dicht.

Deel Deze Pagina