ik wil een foto in mij stukje van twitter toevoegn hoe doe je dit? (ik moet voor het werk gaan twitteren, wil ik ook wel maar snap dr nog niet veel van hahaha)
links onderin beeld staat een soort beeldschermpje(plaatje) daarop klikken en het foto bestand dat je wil toevoegen
Ik lees even mee, want ik heb dus eigenlijk ook geen idee. :O heb al wel 2 foto's laatst gehad op twitter, maar geen idee hoe ik dat gedaan heb eigenlijk.
Via de Twitter website kun je geen foto's plaatsen. Hiervoor heb je andere websites nodig zoals bijvoorbeeld TwitPic. Een makkelijkere manier om dit te doen is een programma te installeren op je pc (of zelfs op je telefoon), hierin is berichten twitteren en foto's twitteren gecombineerd. Bijvoorbeeld Tweetdeck of Echofon.
Op je telefoon kan het via twitter app zelf, op je PC heb je Twitpic - Share photos and videos on Twitter nodig. Daar log je in met je twitter account en upload je je foto. Berichtje erbij en klaar
ik heb een n97.... (nokia) wie weet daar een werkend programma op? Pfff van alles al geprobeerd maar het wil me niet lukken!