even spuien hoor.. vanmiddag reed ik de straat uit en het gedonder begon al.. Het is hier in het dorp bijna overal eenrichtingsverkeer.. Komt er een auto aan, reed tegen de richting in.. Nu had ik de kop al verkeerd, dus bleef mooi staan.. Stapt ie met een kwaaie kop uit dat ik hem er langs moet laten gaan.. nou mooi niet dus.. Ben weer ingestapt en na tien minuten was hij zo verstandig om achteruit te rijden zodat ik er langs kon (hoefde maar 2 meter achteruit te rijden).. Op de weg vlakbij de snelweg mag je 80.. Voor mij rijd een vent 60.. *zucht* Inhalen kon natuurlijk niet, allemaal tegenliggers.. En aangezien het een weg is van zo'n 4 km kon dat nog wel even duren.. Eindelijk in kunnen halen, begint die kerel te toeteren.. Fijn, gaat weer lekker vandaag.. Eenmaal op de snelweg, schoot het nog voor geen meter op.. Op de A28 zwolle-meppel is nu een 3 baansweg, wat voorheen 2 baans was.. 3 vrachtwagens NAAST elkaar.. En allemaal reden ze ongeveer even hard.. Kortom, schoot weer niet op.. Eindelijk, kon er langs en de snelweg af.. Krijg ik geen voorrang bij de rotonde.. *nog diepere zucht en tot tien tellen* Volgende rotonde ging goed, tweede rotonde: auto met knipperlicht aan naar rechts, dus wilde doorrijden.. besluit dat mens op het laatste moment toch rechtdoor te gaan.. Bijna botsting nummer 2.. FIJN.. Denk je er bijna te zijn, staat er een vrachtwagen midden op de weg uit te laden en ondertussen te teuten met een vent in een auto er achter.. FIJNNNN.. Ik moest verdorie nog maar 100 meter en ik was er.. heb daar vervolgens ruim 10 minuten gestaan, ondertussen druk toeterend.. Lenn dikke schik achter in natuurlijk Terugweg: Ging vrij goed.. Tot op die lange weg van 4 km.. Politie achter me.. Reed daar 100 dus ik verwachtte dat ie me wel aan de kant zou zetten i.v.m. de snelheid.. Nou mooi niet dus! Die etter haalde me in en sjeesde zo voor me uit.. Die reed dus ook wel harder dan 100.. Voor de duidelijkheid: Geen zwaailicht en geen sirene, die vent heeft zich dus gewoon aan de snelheid te houden.. 2 weken geleden hebben we daar notabene een bekeuring binnen gekregen omdat ze daar stonden te flitsen.. En het mooiste was, het was vlak voor een bocht, doorgetrokken streep dus hij mocht daar absoluut niet inhalen.. En dan moeten wij (ik) me daar aan de regels houden??!! Tot overmaat van ramp net de buurman van de straat voor ons aan de deur.. Of ik mijn auto wil verplaatsen??!! "Daar staan wij altijd met de auto" Nou mooi niet dus!! ze willen perse via de achterdeur naar binnen i.p.v. de voordeur (voor hun huis is plek zat).. We zitten hier met 7 parkeerplaatsen in de straat, terwijl er 14 huizen staan in dit blok... *zucht* volgens mij is het Pest-Roeltje-van-de-weg-dag vandaag zo, die lucht op
Nou zou mooi mijn auto niet gaan verplaatsen de grote openbare parkeerplaats zou ik zeggen. En de rest tja ....... laat ze het heen en weer allemaal krijgen.
haha nou, de auto staat nog steeds voor de deur op de parkeerplek hoor.. Is die vent nou helemaal besodemieterd.. het is een openbare parkeerplek, ga voor hem echt die auto niet aan de kant zetten
Pffffffffffff wat een dag!! Vanavond lekker de pootjes omhoog en op de bank hangen... Snel vergeten deze dag
Pff was ook niet van plan om iets te doen vanavond haha.. en voorlopig laat ik de auto wel staan en ga met de fiets
Hahahahaha!! , geweldig !! heeeeel herkenbaar hier gebeuren dat soort dingen ook regelmatig wat ik ook vooral irritant vind is als je na de stoplichten weer in moet voegen, ik ga links staan want ik wil harder rijden dan mn voorganger maar die ziet dit blijkbaar gelijk aan voor een penisvergelijking en trekt m s lekker door (mijn auto trekt helaas niet zo snel op) om vervolgens weer 40 te gaan rijden GRRRRR! en noway dat ik die auto zou verplaatsen!! wat belachelijk
Fijn he? dat soort verschrikkelijke zeikerds op de weg, altijd leuk. Maar een agent hoeft helemaal niet altijd zwaailicht en sirene te voeren op weg naar iets. Dit doen ze alleen als ze ergens met spoed moeten zijn en het erg druk is op de weg en ze overal snel langs moeten en een voorrangscvoertuig moeten zijn. Niet als het gewoon zo te rijden is en over doorgetrokken strepen mogen ze op dat moment ook. Ze doen een sirenes ook vaak alleen aan bij kruispunten of rotondes en als je naar en inbraak rijdt ga je zonder sirene en zwaailichten.
Devil hij bleef netjes wachten bij het stoplicht en parkeerde zijn motor bij het politiebureau, dus die had geen haast xenas ik trek ze aan geloof ik
Kan ja, waarschijnlijk was dat ook wel zo en was het gewoon een aso. Maar kan ook prima het geval zijn dat je een melding krijgt, je erheen sjeest en je over je porto hoort dat er al 3 eenheden aanwezig zijn en ze geen hukp meer nodig hebben, dan kan je dus weer chill aan doen. In drukke steden zoals Amsterdam komt dat erg vaak voor.
Ooh irritant is dat he?! hebben wij ook vaak! Laatst ook iets met een politie auto.. Het was donker en wij stonden bij het stoplicht om naar links te gaan te wachten, hij gaat op groen, wij zitten in die bocht komt er een politie auto rechts langs gescheurd in de bocht.. maar het was maar een 1baans bocht! hij reed ons dus gewoon de weg af! en ook zonder sirene of zwaailicht.. ben me kapot geschrokken met die kleine meid in de auto!