Waar gebruiken jullie spuugdoekjes nog meer voor?

Discussie in 'De lounge' gestart door Yellowsun, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Onze zoon drinkt al heel erg lang geen flessen meer.Maar hij was een spuugertje toen hij klein was waardoor ik wel een stuk of 40 spuugdoekjes heb liggen die nu iet meer worden gebruikt.
    Waar zou je die dingen nog meer voor kunnen gebruiken?Ik dacht al als poetsdoek maar daar zijn ze vind ik zelf een beetje te klein voor.

2. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Als je ze niet meer van plan om te gebruiken kan je ze misschien als vaatdoek gebruiken.
    Of als de kleine geknoeid heeft met iets wat je bijna niet schoon krijgt in de was, zoals rode prut.
    Of als je hem een x laat verven.

3. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Ik gebruik ze na het eten om zijn gezichtje en handjes schoon te maken. Lekker fris daarna weer!

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Misschien kun je ze gebruiken om het mondje en handjes van je kind mee af te vegen als hij gegeten heeft, na een boterham bijvoorbeeld.

5. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik gebruikt ze wel als vaatdoek ;) of om schoon te maken. Ik gebruik ze niet meer voor mijn zoon inm.

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Een paar gebruik ik nog voor na het eten om monje en handjes mee schoon te maken en de rest gebruik ik als poetsdoek :D hahaha

7. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik gebruik ze als zakdoek voor de kindjes, voor een snotneus afvegen dan hup de was in en een nieuwe pakken.

8. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hier ook als vaatdoek, stofdoek etc etc :D

9. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Een paar nog voor mijn zoontje om mee te nemen als we ergens heen gaan en voor de rest als vaatdoekje;)

10. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    gebruik ze bijna voor alles eigenlijk: washandje of voor te poetsen

11. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.814
    4.194
    113
    eigenlijk nergens voor. Ze zijn allemaal al weg, zou eerlijk gezegt niet kunnen bedenken waarvoor ik ze zou gebruiken behalve idd als washand voor na het eten

12. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik heb gewoon een berg washandjes in mn keukenkastje liggen.
    Ik gebruik die doekjes nergens voor, liggen te liggen in de kast. Allemaal zgan want hij spuugde nooit en zijn dus amper gebruikt.

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Die ik bij mijn dochter gebruikte, doen nu ook dienst als vaatdoekjes. En die zoonlief dadelijk niet meer nodig heeft, zullen dat ook gaan doen

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wat slim bedacht die vaatdoekjes haha! ik heb er nooit over nagedacht wat ik hierna ermee zou doen,. waarschijnlijk had ik ze weggegooid, maar als vaatdoek kunnen ze eerst ook wel dienen natuurlijk.

15. mamavanbrandon

mamavanbrandon Bekend lid

17 nov 2009
    627
    0
    0
    leidster op kinderdagverblijf
    brandon gebruikt ze als tuttel, hij kan niet zonder doekjes slapen. En hoe meer er in zijn bedje liggen, hoe beter!
    Hij wrijft ermee onder zijn neusje en valt zo in slaap..

16. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ikgerbuik ze om de kids mee te wassen en om handen en gezichten mee schoon te maken

Deel Deze Pagina