Wie van jullie zit er eigenlijk op twitter?? Heb de hype nooit gesnapt eigenlijk, dus ben eens gaan uitvogelen hoe het zit... Ja, kan leuk zijn.. Als je mensen hebt die je volgen Mijn twitter is: Andrea van den Hout (dretjuhchiqotic) on Twitter
Ik heb wel een Twitter-account maar weet eigenlijk niet zo goed wat ik er mee moet. Begrijp er eerlijk gezegd ook niet zo veel van.
Als je op twitter.com bent dan staat er "what's happening" daar kun je dan invullen wat je aan t doen bent of dalijk gaat doen. Dan kun je dat terugkijken op je eigen profiel
Ik heb ook twitter,, zit bijna op 1000 tweets In het begin was het wel even wennen, maar als je het eenmaal doorhebt is het wel leuk... Maar heb ook nog niet zoveel mensen die me volgen.
ik heb geen twitter snap het niet zo goed hahahaha lees wel veel met de 3j's mee op twitter wel altijd lachen
Ik heb geen Twitter en lees ook met niemand mee. Ik zie er de lol eigenlijk niet zo van in...Lekker belangrijk hoor, om te weten wie wanneer wat gaat doen, haha. Maar goed, smaken verschillen natuurlijk.
ik heb ook twitter. en ik ben denk ik twitterverslaafd want ik gebruik het heel veel. 1678 tweets mijn naam is petra van loo (petra_vl) on Twitter wie me volgen wil mag toevoegen, ik heb er wel een slotje op want werd gek van de spam groetjes
Ik heb ook een twitter account, maar ben eigenlijk niet zo schrijverig met alles, zowel op twitter als op hyves en hier. Ik zal er eens aan beginnen. Mijn twitter is Carina Stroo Cloeck (yenolah) on Twitter (staat niks op, haha) Ik volg wel Justin (shitmydadsays) on Twitter , die heeft vaak grappige dingen.
Ja, ik ook... Ik kan me daar echt 'n scheur om lachen.. Manlief snapt 't vaak niet zo, maar ik zit dan echt vreselijk te grinniken achter de pc hier..