verschil cambridge & modifast dieet.

Discussion in 'De lounge' started by MvN, Feb 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

Hallo ladies!

Weet iemand het verschil tussen die 2 dieeten, beide zijn het shakes,repen en pudding. En bij cambridge heb je een consulente. Maar val je van beide net zoveel af? en raak je bij beide het hongergevoel kwijt?

* hoef geen reactie van crashdieet is slecht want dat weet ik al!*

Thanks!

Toedelidokiee;)

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Bij cambridge heb je idd een consulente die je iedere week weegt en waar je al je vragen aan kan stellen.
    Het is wel duurder als modifast maar voor mij werkt het beter omdat je in ketose raakt met cambridge.
    En als je in ketose raakt na 3 dagen is je hongergevoel zo goed als weg en ga je puur vet verbranden.
    En als je er stiekem wat naast eet loop je het risico om uit ketose te raken en dat is voor mij een hele goeie reden om er niets naast te eten.
    Daarom doe ik cambridge en niet modifast. Heb al een keer modifast gedaan en viel goed af, maar je hebt geen afbouwbegeleiding waardoor ik best snel aankwam weer (Jah, ik weet, ook mijn eigen schuld) maar dat gebeurd minder snel door het opbouwen van een normaal eetpatroon...

3. Tese

Tese Niet meer actief

Idd bij cambridge word je helemaal begeleid. Als je op je streefgewicht bent ga je langzaam afbouwen zodat je niet meer zo snel aankomt. Je word dan ook verder begeleid met je eetgewoontes. Je kan zelfs cursussen krijgen en je consulente blijft voor je klaarstaan. Het blijft altijd opletten en je zal er altijd dingen voor moeten laten. Maar kijk maar naar mijn onderschrift hoe goed cambridge werkt. En ik heb gewoon echt geen honger!!

Share This Page